Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rauw vlees voor kat en hond.
28-09-2015, 10:14:49,
Rauw vlees voor kat en hond.
[Afbeelding: Rauw%20vlees_zps7a7r17jq.jpg]
Antwoord
28-09-2015, 11:58:58,
RE: Rauw vlees voor kat en hond.
Tsja....
Dat RIVM vertrouw ik na de nodige miskleunen sowieso al niet zo erg, wat een bias zeg Sad
Hier eet alleen Bassie regelmatig rauw, en ik ben eerlijk gezegd niet van plan dat te veranderen.
Antwoord
28-09-2015, 12:44:33,
Dikke vette onzin natuurlijk
Vast een brokkenfabrikant die zoiets in de wereld helpt
In liefdevolle herinnering: Silver, Jara, Kelly, Sjors en Bobby
Antwoord
28-09-2015, 17:13:59,
Nou... ik ben normaal groot fan van rauw, maar onder de fretten gemeenschap gaan meer en meer waarschuwingen het niet meer te doen. En dat terwijl juist bij fretten het merendeel van de eigenaren in ieder geval deels rauw geeft.
Het komt dus meer en meer voor dat vooral oudere fretjes of dieren met idd al een ander gezondheidsprobleem serieuze darminfecties oplopen door het vlees. Sad
En dat zijn helaas geen fabels die wereld in geholpen zijn door brokken fabrikanten.
Dierenartsen, fokkers en verenigingen waarschuwen nu allemaal dat hoe graag ze het ook eten, liever geen rauwe voeding meer te geven. Sad

En dat komt dus idd omdat het vlees gewoon te besmet is met van alles....
Hoe triest is dat?

Ik had het nog niet gehoord voor honden en katten. Voor katten werd zeker altijd aaangenomen dat hun maagzuur sterk genoeg was om iig de bacteriën in ons vlees aan te kunnen....
"Een gevecht is niet voorbij voordat je het gewonnen hebt, Fitz. Dat is alles wat je hoeft te onthouden. Het maakt niet uit wat de andere man denkt."
Robin Hobb, De boeken van de Zieners
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)