Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nagelhoesjes
26-07-2011, 20:06:49,
Nagelhoesjes
goh, ik wist niet dat dit bestond...in de zin van modieus...

http://link.marktplaats.nl/466679447
"Happiness is not a destination. It is a way of life."
Antwoord
26-07-2011, 20:16:13,
RE: Nagelhoesjes
hoe verzinnen ze het
In liefdevolle herinnering: Silver, Jara, Kelly, Sjors en Bobby
Antwoord
26-07-2011, 20:37:00,
ik vind het wel lachwekkend...maar om het nou serieus te gaan gebruiken? Dat blijft niet eens zitten volgens mij...
Antwoord
26-07-2011, 20:39:26,
Persoonlijk vind ik het gruwelijk. De enige reden die ik kan bedenken wanneer ik zoiets zou overwegen is wanneer een kat door een allergie oid zichzelf echt open krabt...

Maar om je meubels te beschermen... bah.... mensen die zo denken moeten bij de Bart Smit gezellig een fur real kopen Wink
"Een gevecht is niet voorbij voordat je het gewonnen hebt, Fitz. Dat is alles wat je hoeft te onthouden. Het maakt niet uit wat de andere man denkt."
Robin Hobb, De boeken van de Zieners
Antwoord
26-07-2011, 20:49:48,
helemaal mee eens!!
Antwoord
27-07-2011, 08:39:00,
Ik vind het een belachelijk idee ! Joris zou ze er zo af hebben denk ik want die trekt altijd heel hard aan zijn nagels
[Afbeelding: bannermarijverkleind8003.jpg]
Antwoord
27-07-2011, 10:27:21,
in amerika worden katten op grote schaal ontklauwd.....
dan is dit een alternatief misschien.
maar naar mijn idee kan je beter een hamster nemen als je niet wil dat er aan je meubels gekrabbeld wordt.
trouwens, ook katten zijn uitstekend op te voeden.
echt een zwaktebod dit.
Antwoord
27-07-2011, 14:00:29,
Katten hebben hun nagels gewoon nodig. Als ik mijn mormels alleen al door een krabmeubel zie razen... Zonder nagels zouden er serieuze ongelukken gebeuren. Ze vinden het al lastig als ik hun nagels bijpunt. Big Grin En dat doe ik niet voor m'n meubels, maar omdat ze soms gewoon te lang worden met onze gladde vloeren Wink

En als ze boos op elkaar zijn, mogen ze elkaar ook, binnen grenzen, voor de kop rammen hoor... Hoort er allemaal bij.
"Een gevecht is niet voorbij voordat je het gewonnen hebt, Fitz. Dat is alles wat je hoeft te onthouden. Het maakt niet uit wat de andere man denkt."
Robin Hobb, De boeken van de Zieners
Antwoord
27-09-2011, 17:14:10,
Simba krabt zichzelf altijd aan dezelfde plaats aan zijn oor, en om de zoveel tijd moeten we't ontsmetten omdat het weer openligt, maar omdat zo'n gekke dingen te overwegen, nee hoor...
Onze lederen salon ziet er niet uit, maar daar trekken we ons niets van aan, is nog een souvenir van ons Sibertje.. ;-)
Antwoord
27-09-2011, 17:41:45,
ach jouw sibertje, ja kan me voorstellen dat je niet boos op hem kon worden Smile
Antwoord
27-09-2011, 17:45:13,
Hihihi, nee hoor, dat schatje, ik mis hem nog elke dag die knuffelkont, hij kon niet zonder tvrouwke.. ;-)

en hij sliep altijd tussen onze hoofdkussens in die lieverd...
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)