Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Reputatie - Waarschuwingsniveau
21-04-2012, 22:32:24,
Reputatie - Waarschuwingsniveau
Jodokus en ik zijn eigenlijk wel benieuwd waar "Reputatie" en "Waarschuwingsniveau" voor staat. En hoe dat oploopt Smile
"Happiness is not a destination. It is a way of life."
Antwoord
22-04-2012, 00:18:25,
RE: Reputatie - Waarschuwingsniveau
Oh, hehehe... heb inmiddels de vraag in leuke nieuwtjes beantwoord Big Grin
"Een gevecht is niet voorbij voordat je het gewonnen hebt, Fitz. Dat is alles wat je hoeft te onthouden. Het maakt niet uit wat de andere man denkt."
Robin Hobb, De boeken van de Zieners
Antwoord
22-04-2012, 00:20:17,
(22-04-2012, 00:12:57)Nadine schreef: Als iemand een waarschuwing krijgt van bijvoorbeeld de moderator loopt het percentage van de waarschuwing op. Komt deze op 100%, wordt de gebruiker automatisch een poos van het forum gebanned. Zoals je ziet, staat iedereen netjes op 0%. We zijn hier niet zo met het vingertjes zwaaiend Wink De reputatie is een belonings systeem, die we ook niet gebruiken.

We zijn hier niet zo van regels en systemen. Big Grin

Zooo, nog even geknipt en geplakt Wink
"Een gevecht is niet voorbij voordat je het gewonnen hebt, Fitz. Dat is alles wat je hoeft te onthouden. Het maakt niet uit wat de andere man denkt."
Antwoord
22-04-2012, 00:24:42, (Dit bericht is het laatst bewerkt op 22-04-2012, 00:29:09 door Nadine.)
Dit reputatiesysteem staat overigens niet uit. Staat in elk berichtje. Als je een bericht wilt belonen: links onderin ELK bericht staan 4 icoontjes: email, pb, zoeken en.... een poppetje met een tekstballonnetje met een plusje. Die laatste is de reputatie knop.

Als je op 100% komt, krijg je volgens mij een 'medaille', maar dat zou ik moeten nakijken of afwachten Big Grin

Maar wees nou eerlijk, we vinden elkaar toch allemaal even leuk en belangrijk? Big Grin
Antwoord
22-04-2012, 00:28:01,
En als ik dan toch bezig ben.
Je kunt ook elk topic een waardering geven. Als je topic geopend hebt, staat helemaal bovenaan de pagina ook een mogelijkheid: nieuwe reactie. Daarvoor staat waardering, met een paar (nu) lege sterren. Die kun je vullen, waarmee je het topic een waardering van 0 tot en met 5 sterren geeft.

Volgens mij heb ik dan alle gekkigheden van het forum die we aan hebben laten staan gehad. Big Grin
Antwoord
22-04-2012, 09:42:18,
Het toekennen van een negatieve reputatie is niet mogelijk en daar ben ik blij mee want we zitten hier niet om elkaar een - te geven zoals op GV [toch Rieneke?]Big GrinWink
Antwoord
22-04-2012, 10:20:16,
Die topics idd...dat heb ik laatst eens per ongeluk gedaanSmile
Komt daardoor je reputatie hoger of is dat alleen vanwege het plusje bij je post?
"Happiness is not a destination. It is a way of life."
Antwoord
22-04-2012, 12:59:35,
Waardering is alleen om aan te geven dat een topic interessant is. Staat los van de reputatie. Wink
Negatieve reputatie is idd niet mogelijk. We blijven wel lief voor elkaar Big Grin
Antwoord
22-04-2012, 17:49:07,
(22-04-2012, 12:59:35)Nadine schreef: Negatieve reputatie is idd niet mogelijk. We blijven wel lief voor elkaar Big Grin

En zo hoort het ook.Wink
Antwoord
22-04-2012, 17:53:50,
precies, op gv zien we al genoeg minduimpjes, wat jou maria? Wink
Antwoord
22-04-2012, 18:00:38,
Zeg dat wel Rieneke,ik heb geheime minnaars daar.Big Grin
Antwoord
22-04-2012, 18:24:56,
ik heb bij vlagen een minkukel aan m'n kont hangen.
nee hoor, laten we hier maar gewoon gezellig kletsen zonder fratsen.
Antwoord
22-04-2012, 18:33:16,
Vind ik ook Rieneke.
Antwoord
03-05-2012, 20:50:24,
Dat vond ik nou grappig Wink : geheime minnaars, ik had alleen nog van minkukels gehoord ! heb ik ook vaak ´aan de kont´ Undecided hangen en is niet leuk...
Hier hebben we dat dus niet, begrijp ik, maar het waarderen van een onderwerp kan wel, gebeurt dat ook ? ben benieuwd Wink
...if you don't see me ... 
Antwoord
03-05-2012, 20:52:02,
Alleen per ongeluk Big Grin
Antwoord
03-05-2012, 21:17:58, (Dit bericht is het laatst bewerkt op 03-05-2012, 21:19:05 door Maria.)
(03-05-2012, 20:50:24)jodokus52 schreef: Dat vond ik nou grappig Wink : geheime minnaars, ik had alleen nog van minkukels gehoord ! heb ik ook vaak ´aan de kont´ Undecided hangen en is niet leuk...
Hier hebben we dat dus niet, begrijp ik, maar het waarderen van een onderwerp kan wel, gebeurt dat ook ? ben benieuwd Wink

Ach nu kan ik ook eens zeggen dat ik geheime minnaars heb.Big Grin

Van die minnetjes trek ik me helemaal niets aan,het doet me niets en ik moet al helemaal lachen als iemand er ook nog eens bij vermeld dat hij/zij mij een - heeft gegeven,ik vind dit zo ontzettend kinderachtig gedrag dat het in mijn ogen gewoon lachwekkend is.
Antwoord
03-05-2012, 21:22:38,
Nadine, dank je wel voor het knippen en plakken van de uitleg van de vraag van Natasja en mij over reputatie en waarschuwingsniveau! De eerste keer heb ik het kennelijk Idea gemist, ben nu al blij dat ik een beetje weet hoe en wat op KK. Andere onderwerpen zoeken enz. Ben niet eerder op een forum geweest. Ben waarschijnlijk toch een ´digibeet´ maar je leert iedere dag en Goeie Vraag doe ik ook graag, net als Maria en Rieneke.
Nogmaals hartelijk dank !Wink
Antwoord
03-05-2012, 21:25:23,
Graag gedaan hoor Smile
Gewoon vragen stellen als je iets niet weet of iets wilt weten. Vinden we hier geen probleem Wink
Antwoord
03-05-2012, 22:02:09,
Rainbow  RE: Reputatie - Waarschuwingsniveau
Maria, sorry ik had je berichtje gemist! moet ik nog beter opletten... Smile
heb jij dat inderdaad, dat je die minnetjes links kan laten liggen ? ik heb soms echt een verontwaardigd gevoel van ´oneerlijk´ Sad , lees nou eens beter of vráág dan wat ik bedoel...! maar ik moet er ook bij zeggen dat ik soms te snel plaats en dan later aanvul, dan gaat de telefoon en in de tussentijd kun je dan ´gemind´ of liever ´bemind´worden!!! Big Grin

ik ontdekte ineens iets nieuws (voor mij) ´berichticoon´, geen idee wat er waar gaat gebeuren, let op: oké, het is de regenboog Cool
Antwoord
03-05-2012, 22:10:32,
Wat een onzin die minnetjes Sad Wederom, hier beginnen we niet aan die onzin hoor... Wink
Antwoord
04-05-2012, 11:05:47,
Nee het doet me echt niets als ik een - krijg Jolan,het gaat tenslotte niet van je puntenaantal af.Wink

Het is ook onzin Nadine,gelukkig doen jullie er hier niet aan.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)