Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Exil
08-05-2012, 09:30:54,
Exil
Hallo,
Ik zie dat er al meer geschreven is over Exil, maar ik na mijn eigen ervaring wil ik toch zelf ook nog waarschuwen voor Exil :

Afgelopen weekend zag ik dat mijn kat een lintworm heeft.
Aangezien het weekend was en ik dus niet bij mijn dierenarts terecht kon,
heb ik Exil no worm pasta gekocht.
Direct nadat ik het mijn kat gegeven heb, moest ze heel erg overgeven.
Ook heeft ze diarree gekregen en voelt zich lusteloos en helemaal niet lekker.
Ik heb gelijk gegoogled op het product Exil en kom zorgwekkende recenties tegen.
Ik heb mijn dierenarts opgebeld en gezegd dat mijn kat zo ziek is geworden direct
na Exil. De dierenarts zei gelijk dat zij al vaker zieke dieren in haar kliniek krijgt
na gebruik van Exil. Op internet zijn zelfs sterfgevallen bekend door het gebruik van Exil.
Er staat op dat het zelfs voor pupps en kittens is.
Maar dat raad ik dus niet aan!!!

Ik heb het produkt gelijk in de prullenbak gegooid....
Ook heb ik de fabrikant gemaild en gevraagd waarom dit produkt nog steeds in de handel is na de vele negatieve ervaringen..... Dodgy
Antwoord
08-05-2012, 10:57:47,
RE: Exil
er kan niet genoeg tegen gewaarschuwd worden rietje.
steeds vallen er weer nieuwe slachtoffers Sad
hopelijk gaat het nu weer wat beter met je katje?
Antwoord
08-05-2012, 11:46:07,
Ik snap gewoon niet dat die zooi nog steeds verkocht mag worden

Hopelijk gaat het met je katje nu weer beter??
In liefdevolle herinnering: Silver, Jara, Kelly, Sjors en Bobby
Antwoord
08-05-2012, 14:04:31,
Hallo Rietje,

Het is idd triest dat het spul nog steeds in de winkels ligt en dat winkeliers het nog steeds aanbevelen. Sad

Hoe is het met he katje?
"Een gevecht is niet voorbij voordat je het gewonnen hebt, Fitz. Dat is alles wat je hoeft te onthouden. Het maakt niet uit wat de andere man denkt."
Robin Hobb, De boeken van de Zieners
Antwoord
08-05-2012, 16:16:49,
Dank jullie wel voor jullie reactie.
Sabbeltje is nog steeds niet beter. Ze eet wel een klein beetje, maar constant
diarree en likt aan haar kontje de hele tijd.
De dierenarts zegt dat ik het even tot donderdag af moet wachten, zolang ze maar eet.
En is ze donderdag nog lusteloos, dan moet ik met haar naar de dierenarts toe.
Arm beessie.... als ze naar de dierenarts moet krijgt ze ook altijd diarree van angst!
Antwoord
08-05-2012, 16:35:14,
ah gos arm ding Sad
hopelijk knapt ze toch snel op
zijn de wormen wel weg trouwens?
Antwoord
08-05-2012, 17:54:17,
Drinkt ze ook?
Heel veel sterkte met je kat Sad
"Happiness is not a destination. It is a way of life."
Antwoord
08-05-2012, 18:27:45,
Sterkte met je katje ik hoop dat ie snel weer opknapt
[Afbeelding: bannermarijverkleind8003.jpg]
Antwoord
08-05-2012, 19:16:25,
Goh ik schrik hiervan want onlangs adviseerde een voedingsdeskundige van Prins mij Exil No worm plus voor mijn hond van bijna 9 maanden.
Ik heb het niet gedaan want hij had al zoveel van die chemische troep binnen gekregen en nu ik dit lees ben ik helemaal blij dat ik het niet gekocht heb.

Ik hoop dat Sabbeltje snel opknapt en wens hem beterschap.
Antwoord
08-05-2012, 21:47:41,
Sabbeltje drinkt wel en ze heeft net ook weer heel erg goed gegeten, zeg maar vreten, want ze was heel gulzig. Ze speelt ook weer.
Ze heeft geen witte 'rijstkorreltjes' meer uit haar kontje gehad, maar
dat wil niet zeggen dat de lintworm weg is, ze eet me veel te gulzig, dus goede kans
dat die lintworm nog in haar darmen zit..... maar kan het me eigenlijk haast niet voorstellen met dat Exil gifspul...
Als Sabbel weer helemaal opgeknapt is geeft de dierenarts een goed en veilig ontwormingsmiddel. Maar nu nog niet, pas
als ze helemaal weer beter is.....hopelijk snel.
Antwoord
08-05-2012, 21:49:06,
Wat een goed nieuws Rietje,maar weet je zeker dat het een lintworm is?
Antwoord
08-05-2012, 21:58:22,
Zo te lezen is ze gelukkig al wel aan het opknappen dus. Houd haar maar goed in de gaten. Met alle horrorverhalen die ik in de loop van der jaren gelezen heb, had het een stuk beroerder kunnen aflopen.
"Een gevecht is niet voorbij voordat je het gewonnen hebt, Fitz. Dat is alles wat je hoeft te onthouden. Het maakt niet uit wat de andere man denkt."
Antwoord
10-05-2012, 19:41:56,
Gisteravond contact gehad met dierenarts en Milbemax opgehaald. Die heb ik gisteravond gegeven, dus die lintworm moet nu wel
uitgeschakeld zijn.
Maar vandaag was ze nog steeds niet beter, likte nog steeds aan haar kontje, rode huid. Ben met haar naar de dierenarts gegaan.
Wat bleek nu, nu waren haar anaalklieren ook nog eens heeeel erg verstopt. De dierenarts zei dat ze nog nooit had meegemaakt
dat de anaalklier zo groot was geworden door de verstopping! Een verdikking van zeker 2 cm! Arm beest. Daarom had ze ook zo'n
jeuk en pijn aan haar kontje! De verstopping is verholpen. Ook heeft ze nu antibiotica en pijnstilling en een zalf voor op haar kontje (moet ik er
dus opsmeren...hihi bLEhhh). Er komt ook nog steeds af en toe wat diarree uit lopen. Ik hoop dat het snel allemaal goed komt en dat ze niet incontinent is geworden door die extreem ontstoken anaalklieren!
Antwoord
10-05-2012, 20:57:19,
Ach,hij heeft wel wat te verduren gekregen zeg,ik hoop met je mee dat hij zo snel mogelijk is opgeknapt er weer de oude is.
Antwoord
10-05-2012, 21:06:25,
Ach arme drommel. Beterschap voor Sabbeltje!
Antwoord
10-05-2012, 21:45:03,
Ach, arm kind... Daar zal ze flink last van gehad hebben zeg. Sad

Ze zal vast nog wel een paar dagen aan de diarree zijn ben ik bang, met 2 ontwormingskuren en de anti biotica, maar wat zal ze opgelucht zijn. Smile Maar ze zal.nu vast snel weer helemaal opknappen hoor. Als een kat hevig aan de diarree is kan het gebeuren dat ze het niet goed kan ophouden, maar dat gaat over zodra de ontlasting iets minder dun wordt. Je zou wat lamshart kunnen geven if als ze dat niet lust wat finidiar kunnen ophalen bij de da. Wink Beterschap voor het meiske.
Antwoord
11-05-2012, 08:08:43,
Ah gossie arm ding
Hopelijk gaat het dan nu toch echt de goede kant op
Sterkte voor dr!
Antwoord
11-05-2012, 08:23:58,
Oh help! Ze heeft nu wel gewone keutels, dus geen diarree meer, maar zelfs de harde keutel komt er gewoon uit!
Komt dit door de ontsteking? Heeft iemand hier ervaring mee? Gaat dit nog over of blijft dit zo????
Antwoord
11-05-2012, 08:50:03,
fijn dat ze weer mooie keutels heet!
geef de ab maar even de kans om aan te slaan, dan normaliseert alles zich wel weer.
Antwoord
11-05-2012, 21:45:14,
arm beestje ik hoop dat het snel betert
[Afbeelding: bannermarijverkleind8003.jpg]
Antwoord
18-05-2012, 20:36:46,
Ah gos arm beest. Gaat het inmiddels al weer wat beter.

Ik heb Jonesy het spul nu twee keer gegeven. De eerste keer toen hij zo ziek was.
[Afbeelding: 12663c1a57xrb4ew.png]
Antwoord
18-05-2012, 21:32:32,
Ik zou echt voor een ander merk gaan Jonesy...!
Antwoord
18-05-2012, 21:40:37,
ga naar de dierenarts, niet naar de dsz voor ontvlooi en ontwormingsmiddel.
Antwoord
19-05-2012, 21:55:04,
Dierenarts rade het zelfs aan.
[Afbeelding: 12663c1a57xrb4ew.png]
Antwoord
19-05-2012, 22:35:47,
Vaag!
Want het verhaal hierboven is zéker niet het enige...wees gewaarschuwd zou ik zeggen Wink
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)