Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
zoekfunctie ... hoe werkt deze ?
10-08-2012, 13:36:23,
Rainbow  zoekfunctie ... hoe werkt deze ?
ik snap het niet, onder mijn stukje staat bij een loep "zoeken".
dat deed ik en toen kreeg ik een hele lijst met mijn stukjes.
als ik nu het woord vakantiefoto's zoek, kan ik dat dan ergens tikken ?
of is dat de bedoeling niet ?
graag een klein beetje hulp..!Big Grin
...if you don't see me ... 
Antwoord
10-08-2012, 14:11:39,
RE: zoekfunctie ... hoe werkt deze ?
Als je op het woord "zoeken" rechtsbovenin klikt opent zich een nieuw scherm
Daarin kun je zoeken op gebruikersnaam/lid of op trefwoord
Vul dan onder 'zoeken op trefwoord' vakantiefoto in? En klik een stukje lager op zoeken.

Dan krijg je (na even wachten) een lijstje met topics waarin het trefwoord 'vakantiefoto' is gebruikt.
Dan is het aan jou om te zoeken op welke pagina...want daar stuurt'ie je helaas niet automatisch heen.
"Happiness is not a destination. It is a way of life."
Antwoord
10-08-2012, 16:34:40,
Thanx Natas Smile
"Een gevecht is niet voorbij voordat je het gewonnen hebt, Fitz. Dat is alles wat je hoeft te onthouden. Het maakt niet uit wat de andere man denkt."
Robin Hobb, De boeken van de Zieners
Antwoord
10-08-2012, 17:49:40, (Dit bericht is het laatst bewerkt op 10-08-2012, 17:49:55 door jodokus52.)
Rainbow  RE: zoekfunctie ... hoe werkt deze ?
dankjewel natas ! Big Grin
Antwoord
15-08-2012, 13:24:56, (Dit bericht is het laatst bewerkt op 15-08-2012, 13:26:46 door jodokus52.)
toen ik daarnet de computer weer opstartte, een nieuw tabblad opende en intikte : kk, kreeg ik de "voorpagina" van kk met daarop: helaas vandaag geen jarigen, contact dennis en daaronder nadine en rechts leuke column ? maar wat ik ook deed, ik kwam kk niet binnen ... vraag: waar ligt dat aan ? heb ik trouwens al eerder gehad, maar nooit naar gevraagd!

hoe kan dit ? waar ligt het aan ?

wel hele leuke foto's trouwens !!! Big Grin
Antwoord
15-08-2012, 14:10:35,
Dan klik je linksboven toch gewoon op 'forum' dan kom je weer "hier" Smile
Antwoord
15-08-2012, 14:31:37,
(15-08-2012, 14:10:35)Natasja schreef: Dan klik je linksboven toch gewoon op 'forum' dan kom je weer "hier" Smile

er staat nergens "forum"! echt niet, ik ben wel kippig, maar.... Big GrinCoolBig Grin
Antwoord
15-08-2012, 14:37:36,
Vreemd...want zoals jij die pagina beschrijft zou daar een aantal woorden moeten staan onder de foto met kattenogen en de naam van de site:
Forum-Ecards-Columns-Links-In memoriam

En daaronder idd fotofilmpje en jarigen enzo.
Antwoord
15-08-2012, 15:18:05,
(15-08-2012, 14:37:36)Natasja schreef: Vreemd...want zoals jij die pagina beschrijft zou daar een aantal woorden moeten staan onder de foto met kattenogen en de naam van de site:
Forum-Ecards-Columns-Links-In memoriam

En daaronder idd fotofilmpje en jarigen enzo.

bovenaan de mooie gouden ogen - rechts daarvan staat KAT en toen zag ik naast de T nog een pietzeltje van een tweede T en er ging een lampje Idea bij mij branden... ikke is een pietzeltje kippig en daarom heb ik de letters altijd groter..... bingo: als je de letters (ctr -) weer wat kleiner maakt: tadaaaaaaaaaaaa ....... ja hoor daar zijn ze weer: Forum-Ecards-Columns-Links-In memoriam Big Grin

maar dan kan ik de letters hier niet meer lezen!!! wat is hiervoor oplossing, afgezien van iedere keer handmatig, hoewel dat natuurlijk al geweldig is, dat het er toch staat en dat het niet weg is! Smile
Antwoord
15-08-2012, 15:58:43,
Je hoef ook niet persé via de home page naar het forum te gaan toch?
Als je deze link: https://www.kattekrabbels.nl/mybb/index.php in je favorieten zet, kom je rechtstreeks op het forum binnen.
In liefdevolle herinnering: Silver, Jara, Kelly, Sjors en Bobby
Antwoord
15-08-2012, 16:40:03, (Dit bericht is het laatst bewerkt op 15-08-2012, 16:45:10 door jodokus52.)
(15-08-2012, 15:58:43)Bianca schreef: Je hoef ook niet persé via de home page naar het forum te gaan toch?
Als je deze link: https://www.kattekrabbels.nl/mybb/index.php in je favorieten zet, kom je rechtstreeks op het forum binnen.

het punt was dat ik altijd via een mailtje naar kk ging, maar nu had ik geen internet en moest ik weer opstarten en met een nieuw tabblad gaf ik kk aan. zo kwam ik op de homepage en vervolgens .... de rest van het verhaal. Huh

één van mijn problemen is dat ik tegenwoordig niet meer "favorieten" kan kiezen/selecteren of bewaren, geen idee hoe dat nu bij deze computer zou moeten... ? dus misschien kan het wel, maar weet ik het gewoon niet...! ikke digibéééét !!! Big Grin

bianc, ik ga dus simpelweg via het mailtje naar kk, maar sinds een week of wat (?) kan ik ook via een mailtje naar kk en dan verder, hohoho wat knap hè ? ik weet, ik buig nu naar links en vervolgens naar rechts, ik ben zó knap, ohohohoh ! wat knap !!! Big GrinTongue
Antwoord
15-08-2012, 17:41:44,
Klopt,ik hem kk ook bij mijn favorieten staan,dan ben ik in één keer op het forum.
Antwoord
15-08-2012, 18:18:36,
Ohoh Jolan Big Grin wat denk je van je bril opztten :p
Tip van Bianc lijkt me het gemakkelijkst Smile
Antwoord
15-08-2012, 18:39:29,
(15-08-2012, 18:18:36)Natasja schreef: Ohoh Jolan Big Grin wat denk je van je bril opztten :p
Tip van Bianc lijkt me het gemakkelijkst Smile

probleempje natas: ik heb sinds ik deze computer heb het probleem dat ik niet weet hoe ik favorieren moet instellen !Huh
is lastig, maar het probleem is nu toch opgelost, en (heb geen bril) hahaha! Tongue
Antwoord
18-08-2012, 12:41:04,
(15-08-2012, 16:40:03)jodokus52 schreef:
(15-08-2012, 15:58:43)Bianca schreef: Je hoef ook niet persé via de home page naar het forum te gaan toch?

het punt was dat ik altijd via een mailtje naar kk ging, maar nu had ik geen internet en moest ik weer opstarten en met een nieuw tabblad gaf ik kk aan. zo kwam ik op de homepage en vervolgens .... de rest van het verhaal. Huh

één van mijn problemen is dat ik tegenwoordig niet meer "favorieten" kan kiezen/selecteren of bewaren, geen idee hoe dat nu bij deze computer zou moeten... ? dus misschien kan het wel, maar weet ik het gewoon niet...! ikke digibéééét !!! Big Grin

bianc, ik ga dus simpelweg via het mailtje naar kk, maar sinds een week of wat (?) kan ik ook via een mailtje naar kk en dan verder, hohoho wat knap hè ? ik weet, ik buig nu naar links en vervolgens naar rechts, ik ben zó knap, ohohohoh ! wat knap !!! Big GrinTongue

Het nadeel van werken via mailtjes, is dat je alleen mailtjes krijgt al er reacties zijn op topics waar je zelf al eens gereageerd hebt. Er zijn ook nog topics waar je nog nooit geweest bent.
Als iemand bijvoorbeeld foto's plaatst in zijn kattentopic mis je die waarschijnlijk omdat je daar nog niet geweest bent, en die zijn nou juist zo leuk Big Grin
"Een gevecht is niet voorbij voordat je het gewonnen hebt, Fitz. Dat is alles wat je hoeft te onthouden. Het maakt niet uit wat de andere man denkt."
Antwoord
18-08-2012, 15:45:19,
klopt helemaal nadine, daar was ik inmiddels ook achter, je moet eigenlijk af en toe/dagelijks de krabbelhoek checken, maar tot niet lang geleden was het allemaal abacadabra voor me! Big Grin

ik was blij dat ik via de mailtjes op de goede plek kwam.
het punt dat je steeds op de eerste pagina terug kwam en nooit op de "vandaag" / laatste reactie pagina en dat je op een profiel terecht kwam omdat je een naam aanklikte... en dat eindeloos, houd maar op.
zoals gezegd: inmiddels kom ik er wel... dwz waar ik wil! meestal toch.

af en toe kom ik iets tegen (zoekfunctie/home-page en niet binnen komen!) waar ik niet uit kom en dan hoor je me wel ! Smile

Antwoord
18-08-2012, 17:38:24,
Al doende he? Wink

Nog een tip voor je, mocht.je het zelf nog niet gezien hebben. Als je naar de index pagina gaat, l
Dat linkje wat Bianc je gaf, zie je precies waar er berichten staan die voor jou nieuw zijn. De topocs/onderdelen hebben in plaats van een grijs rondje een blauwe pijl.

Een blauwe pijl betekent dus dat er voor jou iets nieuws staat. Zo voorkom je eindeloos zoeken naar nieuwe berichten.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)