Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lady♥*, Baily, Tommy, Gilroy en Temperance
26-10-2006, 22:20:14, (Dit bericht is het laatst bewerkt op 05-08-2014, 14:34:09 door Nadine.)
Lady♥*, Baily, Tommy, Gilroy en Temperance
Fotogeniek waren ze weer eens niet, maar het is wel duidelijk dat ze een heel eigen mening hebben over het nare monster genaamd stofzuiger. Ze proberen zo dapper te zijn... :lol:

WAT ga je doen??????????????
[Afbeelding: wat.jpg]

Ze menen het!!! Daar komt het monster!!!
[Afbeelding: menens.jpg]

Vanaf hier kan ik 'em ook prima in de gaten houden hoor!
[Afbeelding: indegaten.jpg]

Hier heb ik nog veeeeel beter zicht!! Ik zie 'em, ik zie 'em!!!
[Afbeelding: beterzicht.jpg]

Oei, wat komt ie dichtbij!
[Afbeelding: oei.jpg]

Pfft!! Ik was heus niet echt bang hoor!!! Alles weer opgeruimd!!!
[Afbeelding: pfft.jpg]
"Een gevecht is niet voorbij voordat je het gewonnen hebt, Fitz. Dat is alles wat je hoeft te onthouden. Het maakt niet uit wat de andere man denkt."
Robin Hobb, De boeken van de Zieners
Antwoord
26-10-2006, 22:25:11,

meid wat zijn ze alweer gegroeid Confusedhock: niet normaal hoe hard dat gaat Smile heel herkenbare foto's, wat is en blijft de stofzuiger toch vreselijk he Tongue
Antwoord
26-10-2006, 22:27:17,

Hahaha Nadine, wat een leuk verhaaltje vertellen die boeven van je samen. Enne heb je ze pokon gegeven of zo? Jeetje mina wat een kanjers al!
In liefdevolle herinnering: Silver, Jara, Kelly, Sjors en Bobby
Antwoord
26-10-2006, 22:32:53,

Ik weet het ook niet hoor... ze groeien zooooo hard.... :?
De meeste mensen zijn trots op een ons per week, maar deze monsters zijn nu eindelijk afgezakt naar MAAR een ons per week. Ik vermoed dat ze komende woensdag de 3,5 kilo wel gepasseerd zullen zijn....

Afgelopen zaterdag waren ze pas 5 maand... Confusedhock: :oops:

Ik vind ze eigenlijk nog best stoer met de stofzuiger omgaan. Ze vinden het toch wel heel interessant en spannend.... Big Grin
"Een gevecht is niet voorbij voordat je het gewonnen hebt, Fitz. Dat is alles wat je hoeft te onthouden. Het maakt niet uit wat de andere man denkt."
Antwoord
26-10-2006, 23:10:41,

LEuke foto;s zeg!!!!!!!!!!!!!!!! maar eh dat zijn geen kittens!!!!!!!! lummels zeg hahahahhahahha tjemigWink
[Afbeelding: zz4.gif]

ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg.
Antwoord
27-10-2006, 07:15:39,

Allemachtig Nadine, wat geef jij ze te eten joh!!!!!!!
Hartstikke leuke foto s
Wat gaat het snel he met die kleintjes.
http://willeminagreiner2.blogspot.com/

Wenn Du denkst es geht nicht mehr,
kommt von irgendwo ein lichtlein her.

[Afbeelding: krabben3.gif]
Antwoord
27-10-2006, 12:45:04,

5 maanden en dan al zo groot! Allemachtig!!
Ze zien er geweldig en ontdeugend uit.. leuke foto's!

Ga je weer eens vaker van die scheetjes foto's schieten?!
Ik vind ze zoooo leuk!
[Afbeelding: Vijftalbanner.jpg]
Antwoord
27-10-2006, 21:02:49,

Onze Bail is zoooo zoet met z'n nieuwe speeltje..... Die kat is zooo geobsedeerd als hij aan het spelen is. Hij houdt pas op wanneer je het hem afpakt.... Nergens oog of oor voor...

Ik zal een kijken of ik er morgen bij daglicht aan toe kom een filmpje te maken, dat is altijd een stuk lolliger dan foto's, maar het fanatisme straalt er van af :wink:

[Afbeelding: spelen1.jpg]

[Afbeelding: spelen2.jpg]

[Afbeelding: spelen3.jpg]

[Afbeelding: spelen4.jpg]

[Afbeelding: spelen5.jpg]

[Afbeelding: spelen6.jpg]
Antwoord
27-10-2006, 21:08:15,

Tom kwam ook nog even kijken.... Waarom Bail z'n bek zooover open heeft voor een relatief klein speeltje????????

Omdat Tommy met een flinke blaas de boodschap kreeg dat dit speeltje schijnbaar van Bail is..... :roll: :dontknow:

[Afbeelding: spelen7.jpg]
Antwoord
27-10-2006, 21:16:13,

is dat zo'n ding waarvan het hengeltje beweegt? durf het niet te kopen, waarschijnlijk kijken ze er hier niet eens naar. super dat baily er zo wild van is! Smile
en ik blijf me verbazen wat een joekels het zijn geworden toen ik even niet keek! Tongue
Antwoord
27-10-2006, 21:36:59,

Draait het vanzelf rond of doordat ze er mee spelen. Wat een geinig ding zeg. En een dikke pret er mee :lol:
Filmpje zou errug leuk zijn.
Hier zijn ze alle 3 trouwens wild van een simpel bamboe stokje waar we een knopentouw aan hebben zitten. Kunnen we eindeloos met ze mee spelen.
Antwoord
27-10-2006, 21:59:01,

Hier zijn ze dus ook DOL op hengels met wat dan ook er aan.... maar je wordt als baasje zo moe van dat heen en weer geren :lol: Waarom zelf rennen en klieren, als een apparaat het ook voor je kan doen, whahahhahaha!!!!!

Rieneke, de kleintjes zijn er dol op, zelfs Lady vind het geweldig... Speed en Tiger vonden het maar een dom ding... die zagen ons liever rennen Confusedhock: :wink: Wisselend resultaat dus....

Maar Baily kan er zoooo zoet mee zijn. Hij heeft meer dan een uur non-stop zitten klooien met dat ding. Niet op of om kijken hoor! Totdat wij 'em uitgezet hebben en het speeltje eraf hebben gehaald (anders gaat ie gewoon door....)

Maar het is echt een lollig apparaat. Je kunt zelf instellen hoe hard ie gaat, en het ding draait niet alleen rondjes, maar wisselend de bewegingen af. Ze zijn alleen erg prijzig, dat is dan wel erg jammer. De vorige is doorgebrand. Hopelijk gaat deze langer mee. :wink:
Antwoord
27-10-2006, 22:08:37,

Lollig hoor.
Ook dat de bewegingen dus afgewisseld worden.
Maar rukken ze dat ding niet gauw omver of van zijn plek af?
Antwoord
27-10-2006, 22:10:54,

Die ik eerder had, had maar twee uitstekende steunen aan de zijkanten, die ropte Baily wel echt op z'n kant (Lady deed het overigens niet...), maar hij heeft er vandaag al met al wel bijna 3 uur met dat ding liggen knokken, maar deze heeft 4 steunen en hij verplaatst 'em wel, maar hij gaat niet om Big Grin
Antwoord
27-10-2006, 22:12:53,

Goeie aankoop dus.
Dat heb ik met de tunnel, hij kan wel stuk gaan, maar ik koop zo een nieuwe, ze vinden het alle 3 een geweldig ding en zijn er reuze druk mee.
Antwoord
27-10-2006, 22:16:32,

Heee wat een grappig ding zeg!!!!!!!!!!!! wist niet dat dat bestond haha erg he!!!! zijn ze heeeeel erg duur???? zijn hier vast ook wel liefhebbers voor!!! leuk hoe de heren er mee spelen en toeeigenen hahahaha leuek foto's ook weer, zijn echt zulke lummels geworden, waar is de tijd dat we oh en ah riepen voor die kleine bolletjes hahhahaa, Bianca, de tunnel bij jullie word idd ook goed gebruikt, zo leuk om te zein!!!

Antwoord
27-10-2006, 22:41:56,

Ja, de tunnels zijn hier ook nog steeds erg gewild hoor! Big Grin

De vorige die ik gekocht heb, heb ik voor een matsprijsje gehad, omdat deze nogal lang in de winkel had gestaan (laatste die ze hadden), dus die mocht ik voor 25 euro meenemen ipv 50...
Deze Garfield was wel spikkienieuw in doos, voor 30 euro bij woof en miauw. Daar gaat dan nog 12,5% korting af omdat ik een klantenpas heb... Deze viel dus eigenlijk reuze mee... maar het is nog een hoooop geld voor een kattespeeltje :roll: (ik heb overigens niet gekeken of ie ergens anders goedkoper leverbaar is hoor.)
En met deze wist ik zeker dat er mee gespeeld ging worden, dus dan is het toch makkelijker he?

De vorige keer heb ik er heeeel vaak naar staan kijken, maar vond het zo duur... en dan de vraag: vinden ze het echt leuk??? We hebben 'em toen meegenomen omdat Speed hard afleiding nodig had en we 'em dus voor een matsprijs mochten meenemen....

(ik realisser me nu wat voor domme opmerking ik maakte... Tiger heeft 'em helaas nooit gezien.... het stond me alleen zo levendig voor dat alleen Lady 'em leuk vond.... :roll: )
Antwoord
27-10-2006, 22:47:56,

Nou ik vind het fantastisch!!!!! woof en miauw is dat een winkel in Zwolle???? ken het niet, maar mischien moet dat maar eensWink wel veel geld maar ook heel erg grappig en houd ze een beetje bezig..

Ah meid die opmerking geeft toch niet??? je kunt niet alle dingen en nieuws op chronologische volgorde onthouden hoor, iedereen haalt wel eens wat door elkaarSmile

Antwoord
27-10-2006, 22:55:38,

Het is ook geweldig, en je moet ze tekeer zien gaan!!!! Confusedhock:
Ik ga echt m'n best doen een filmpje te maken, maar we krijgen morgen de hele dag visite voor Dennis z'n verjaardag volgende week... Maar ja, aan de andere kant... die willen toch allemaal naar de kitjes kijken en ermee spelen, hahahahha!!!! Dan kun je het live zien :wink:

De winkel zit hier inderdaad in Zwolle. Geweldig leuke winkel. Ze hebben vaak net datgene wat een gewone dierenwinkel niet heeft. Wat voer betreft is het assortiment niet erg groot, maar ze hebben echt alleen dingen voor honden en katten. Veel import ook uit amerika wat betreft speeltjes en gekkigheid en een heleboel dingen als kaarten, posters, bekers, nou noem maar op... en die korting tikt toch echt aan en erg duur zijn ze niet...

Kost me wel altijd een klein vermogen als ik daar ben geweest... Op moment dat de verkoopster/mede eigenaresse al tegen me zegt: weet je... dit is geen goede winkel voor je.... :oops: Whahahahhahah!!!

Was even onnadenkend... Soms sta ik er gewoon even niet bij stil dat hij toch al wel een hele poos weg is... :cry: Soms lijkt het zooo kort...
Antwoord
27-10-2006, 22:57:36,

Je lieve kanjer woont toch ook in je hart, logisch dat ie regelmatig ff op de voorgrond piept.

Heeft die leuke winkel ook een website?

En filmpie lijkt me errug leuk!
Antwoord
27-10-2006, 23:03:49,

Jaaaa filmpje!!Smile
Ja als een verkoopster dat zegt hahahahhahah, he maar geeft niks, als het maar leuk is en kan toch?? Zal eens kijken waar ie zit, als we eens weer in Zwolle zijn een bezoekje brengen!!
Ah ja hij zit in je hart en hoofd dus heel natuurlijk....

Antwoord
27-10-2006, 23:09:37,

http://www.woofenmiauwshop.nl

De site is nog lang niet klaar. Ze hebben ook nog een winkel voor alleen honden. Die is wel online. maar voor deze winkel staat er nog maar weinig op. :wink:

Bail heeft inmiddels z'n meerdere gevonden in.... klaas vaak... hahahahha!!! Het mannetje is zoooooo moe :lol: Hij vergeet te zeuren om eten, whahahahhahahaha!!!
Och... en wat is hij dan ineens weer klein he???? :love3: Ik zie ineens m'n kittentje weer....

[Afbeelding: ergmoe.jpg]
Antwoord
27-10-2006, 23:14:11,

Aaaah, heeft het spel gewonnen.
Heb de site ff in de favo gegooid.
Later eens rustig rond snuffen.
Antwoord
27-10-2006, 23:17:06,

ik heb het ding uit gezet, ander houdt hij nooit op :wink: Maar dan ontdekt hij ineens dat hij sinds vanmorgen vroeg niet meer geslapen heeft.... :toothy7:
Antwoord
27-10-2006, 23:18:25,

ohhh dan is het maar een klein manneke meer he, gossieSmile zijn zulke mooie jongens he!!

Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)