Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mails van kk ineens niet meer veilig in mijn postvak?
27-08-2013, 15:38:13,
Mails van kk ineens niet meer veilig in mijn postvak?
Wie weet hoe ik dit op moet lossen?

Ik krijg sinds gisteren mijn mails van kk zoals gewoonlijk in mijn postvak,maar nu moet ik steeds op inhoud weergeven klikken om de link aan te kunnen klikken want anders lukt het niet.[zie plaatje]

Ik heb geen idee hoe dit komt want het mailadres van kk staat gewoon bij veilige afzenders.

Bijlagen Miniatuurweergaven

Antwoord
27-08-2013, 21:26:51,
RE: Mails van kk ineens niet meer veilig in mijn postvak?
Dat heeft te maken met je mailprovider, niet met iets waar wij iets aan kunnen doen.
Schijnbaar vind die ons maar shady. Big Grin
"Een gevecht is niet voorbij voordat je het gewonnen hebt, Fitz. Dat is alles wat je hoeft te onthouden. Het maakt niet uit wat de andere man denkt."
Robin Hobb, De boeken van de Zieners
Antwoord
27-08-2013, 22:55:02,
Dat vermoeden had ik ook al,maar dacht dat één van jullie misschien wisten hoe ik dit kan oplossen.
Antwoord
28-08-2013, 18:40:34,
Nee, je zou de beveiligingsinstellingen soepeler kunnen zetten, maar dat is eigenlijk heel onverstandig. Kun je beter gewoon klikken. Wink
"Een gevecht is niet voorbij voordat je het gewonnen hebt, Fitz. Dat is alles wat je hoeft te onthouden. Het maakt niet uit wat de andere man denkt."
Antwoord
28-08-2013, 18:59:23,
Geen idee Mir.

Ik heb een ander probleem met de "abonnementen".
Ook al zet ik alles overal op "niet geabonneerd" ik wil dus NERGENS een mailtje over ontvangen
[hoe kan dat nou... ja dames en heer... na anderhalf jaar weet ik precies hoe het werkt Tongue
en zoek ik zelf de post op...], maarrrr ik blijf iedere keer die mailtjes ontvangen en dát begrijp ik dus totaal niet,
want ik vergeet kennelijk een onbekend vinkje ergens te zetten... :S maar waar?
Wie-o-wie ... welke techneut of zeer ervaren krabbelaar kan en wil mij hiermee helpen!? Wink
...if you don't see me ... 
Antwoord
28-08-2013, 19:35:56,
Dat is lastig, want wij weten niet welke vinkjes jij allemaal aan, respectievelijk uit hebt gezet. Wink
Ik zal binnenkort je account eens bekijken. Niet nu, want ik ga nog even een poosje verder met schilderen. Tongue
Antwoord
28-08-2013, 20:24:49, (Dit bericht is het laatst bewerkt op 28-08-2013, 20:36:59 door Maria.)
(28-08-2013, 18:40:34)Nadine schreef: Nee, je zou de beveiligingsinstellingen soepeler kunnen zetten, maar dat is eigenlijk heel onverstandig. Kun je beter gewoon klikken. Wink

Nee dat ga ik zeker niet doen,dan maar klikken en afwachten op antwoord van de helpdesk van microsoft,misschien dat zij iets meer kunnen vertellen.

Jolan,

Kijk eens bij je instellingen of dit wel goed staat.
Klik eerst bovenaan bij gebruikers[groene pijl]
Dan klik je instellingen aan[rode pijl]

Je ziet dan je instellingen van wie en wanneer je mails wilt ontvangen.

Bij mij staat de keuze op abonneren en emails ontvangen en ik dat vlak kun je kiezen door op het pijltje ernaast te klikken,je krijgt dan nog twee andere optie's te zien en zorg dat de voor jouw juiste optie er komt te staan.
Als je dit gedaan hebt,scrol je naar onderen en klik op instellingen bijwerken en dan moet het goed zijn.

[Afbeelding: kk_zps891fc30a.jpg]
Antwoord
28-08-2013, 23:43:35,
Dit is maar een van de opties Mirjam. Wink
Ik weet nog dat Jolan bij elk topic ook nog aangeklikt heeft dat ze mails wil.

Hopelijk werkt dit in het profiel, maar ik betwijfel of het afdoende is om alle lopende abonnementen te stoppen. Normaal gesproken stopt dat vanzelf als topics sluiten natuurlijk, maar wij zijn speciaal hier en kletsen rustig een paar honderd pagina's vol. Big Grin
Antwoord
28-08-2013, 23:45:20,
Maar goed, daarom zei ik ook, ik duik er binnenkort wel even in, met het administratie account kan ik er waarschijnlijk wel wijs uit worden wat nog aan staat.

Maar kan zeker geen kwaad het eens uit te proberen hoor Jolan!
Antwoord
29-08-2013, 09:24:38,
Ik weet het Nadine,dit was ook één van de optie's,maar Jolan kan ook in haar mail de link aanklikken om geen abonnement meer op het betreffende onderwerp te hebben zodat zij over die topic geen mails meer ontvangt,tenzij Jolan weer reageert in die topic want dan blijven de mails weer binnen komen.
Antwoord
29-08-2013, 10:14:43,
En onderaan in het topic kun je uitvinken dat je mails per topic wilt ontvangen. Big Grin
Antwoord
29-08-2013, 11:17:40,
Ja klopt,er zijn verschillende mogelijkheden.
Antwoord
29-08-2013, 21:31:58,
Ik heb je net een p.b. gestuurd Nadine.
Antwoord
03-09-2013, 01:39:05,
Dit heb ik even de laatste dagen gemist, sorry, maar ik blijf na ieder bericht alles afvinken onderaan de pagina, word er knettergek van, vergeet het toch wel en dan komen ze weer alle mailtjes.....
Krijgen jullie ook allemaal al die mailtjes? je hele INBOX barst uit z'n voegen van al die berichten... wat kan ik zelf hier aan doen? wie weet het?
...if you don't see me ... 
Antwoord
03-09-2013, 16:59:28,
Ja ik krijg ze ook,maar dit komt omdat ik het zo heb ingesteld.

Probeer het eens op de manier zoals ik heb laten zien op de printscreen.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)