Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
storing?
23-10-2013, 16:44:40, (Dit bericht is het laatst bewerkt op 23-10-2013, 16:56:54 door jodokus52.)
storing?
De "hele" middag heb ik het Krabbelhoekje al zonder lay-out, dwz bijna zonder.
Links/rechts/boven/onder heb ik dus het kader omlijnd, maar de lijnen tussen topics nix, noppes, nada!

Ben ik de enige? of hebben jullie dit ook?

Wat is er aan de hand? of niets, ligt het aan mijn pc?

Bij kattepraat is het ook / hetzelfde dus...
...if you don't see me ... 
Antwoord
23-10-2013, 18:46:13,
RE: storing?
Niks geks aan de hand hier hoor.... alles werkt zoals het hoort.
"Een gevecht is niet voorbij voordat je het gewonnen hebt, Fitz. Dat is alles wat je hoeft te onthouden. Het maakt niet uit wat de andere man denkt."
Robin Hobb, De boeken van de Zieners
Antwoord
23-10-2013, 22:24:23,
Ik heb er ook geen problemen mee gehad.
Antwoord
24-10-2013, 00:42:53,
Ik heb het ook nog even aan Dennis gevraagd omdat je de laatste tijd wel vaker problemen hebt, maar zowel het forum als onze server heeft al heel lang geen problemen met de verbinding gehad.
Onze server maakt een log aan zodra er een probleem is en er is al heel lang niks boeiends te melden.

De storingen komen dus echt niet hier vandaan.
"Een gevecht is niet voorbij voordat je het gewonnen hebt, Fitz. Dat is alles wat je hoeft te onthouden. Het maakt niet uit wat de andere man denkt."
Antwoord
24-10-2013, 19:39:38,
Oké Dien, vandaag, eerder en nu, is er niets aan de hand, snap er gaan bal van... 010
Antwoord
31-10-2013, 15:18:31,
Balen Jolan, ook hier alles naar behoren.
Wat heeft jouw pc nu weer voor kuren? Confused
Antwoord
01-11-2013, 02:40:16,
Nou Rien, weet je nog dat Yahoo een tijdje geleden van lay-out veranderde? dat gevoel had ik nu met KK.

Er bleven over: alleen maar muren en plafonds en 1 vloer helemaal beneden om met een torenflat te spreken, maar de onderverdeling tussen de 50 verdiepingen zag je niet terwijl het normaal keurig een horizontale lijn is... dat is wat mij opviel, en dat heeft echt een paar dagen geduurd. Ik hoorde niets en ben 't maar gaan vragen! Thats it! Ik heb er nu ook geen last meer van. Wel van een computer die niet altijd doet wat ik wil en soms lijkt het dat ik op pc-jacht moet gaan. Maar nog niet, want hij doet 't... weer...
Antwoord
01-11-2013, 09:37:51,
Was je beeld schermvullend bedoel je?
Heb je soms per ongeluk op F11 geklikt?
In liefdevolle herinnering: Silver, Jara, Kelly, Sjors en Bobby
Antwoord
01-11-2013, 21:30:30,
Nee, normaal beeld, alleen geen horizontale lijnen behalve de hoogste en de laagste... gek hè?
Antwoord
16-11-2013, 07:20:02,
Hoop dat 't niet aan mij lag, ik heb gisteravond meerdere keren niet op KK kunnen komen, niet via snel-favo koppeling en niet via google-laat-maar-zoeeken manier... waar kan dat nou aan liggen? Ik had wel internet... Vraaglink was bereikbaar, heeft iemand anders ook last gehad?
Antwoord
16-11-2013, 12:37:02,
ikzelf niet maar ik weet ook niet zeker of ik gisteravond nog op kk heb gezeten , maar er was een storing
[Afbeelding: bannermarijverkleind8003.jpg]
Antwoord
16-11-2013, 15:05:44,
Je hebt op fb al gelezen dat we er een poosje uitgelegen hebben door een nieuw ip adres. Wink
Antwoord
16-11-2013, 22:03:31, (Dit bericht is het laatst bewerkt op 16-11-2013, 22:05:56 door jodokus52.)
Ik heb 't hier vanmorgen héél vroeg gevraagd... en uren daarna pas op FB gelezen. Wink
Moet zeggen, dat ik van zo iets een beetje schrik, bang dat het aan mijn apparatuur ligt,
gelukkig deze keer niet dus! Smile
Hoe kan iemand het ip-adres veranderen en WAAROM??
Antwoord
17-11-2013, 13:38:28,
Ziggo doet dat soms.... vinden ze schijnbaar zo af en toe nodig. Ze passen dan ons ip adres aan en dan duurt het een paar uur voordat die update ook door het internet opgepakt wordt zeg maar.

Dat is dan even de heel simpele uitleg. Big Grin
Voor de techneuten: ja we gebruiken een statisch ip adres. Er zitten teveel nadelen aan een dynamische. Tongue
Antwoord
17-11-2013, 20:40:01,
Wat raar... moet toch een goede reden voor zijn, bijvoorbeeld dat Ziggo er meer aan verdient? lijkt mij...
Antwoord
18-11-2013, 01:57:30,
Nee hoor. Dat is gewoon soms nodig. Als je zelf geen internetsites host merk je daar helemaal niks van. Wink
Antwoord
19-11-2013, 12:14:10,
Oké, ben blij [ik jok] dat ik er helemaal niets van begrijp!! haha Wink
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)