Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Andere dieren in je huis
27-08-2006, 17:25:39,
Andere dieren in je huis
Laatst heb ik al een hoop verteld over onze chuckwalla
Verder hebben we dus nog 3 hardoenen en 2 skinken.
Van de hardoenen hadden we afgelopen jaar in totaal 25 babytjes....

In dit topic zal ik dan af en toe eens een leuke/aparte foto plaatsen net als jullie van jullie dieren....konijnen, vissen, vogels, spinnen, vliegen....
Antwoord
27-08-2006, 17:28:52,

Oh nee he? Als Mieke dit alles leest wil ze ook een dierentuin! Wat doen jullie mij aan? En ik heb haar toen des tijds nog gezegt : Zoek toch een kattensite op het internet. Oh oh oh. :cry:
Antwoord
27-08-2006, 17:30:24,

haha...hoe meer foto's je ziet hoe meer je zelf wilt! Heb je een kat en zie je foto's van iemand met 2 katten...wil je er uiteindelijk toch eigenlijk ook wel 2...en dan...haha
"Happiness is not a destination. It is a way of life."
Antwoord
27-08-2006, 17:36:15,

Het is gek maar het is zo: Mieke en ikke hebben het ook al over een 2. kat gehad. Maar dat willen we Momo niet aan doen. Nu kunnen wij ons helemaal op onze rooie, schee... kat concentreren
Antwoord
27-08-2006, 17:37:07,

Ik vind het een leuk idee een topic over je andere dieren, ik vind het heel leuk om die verhalen OOK te horen.
Ik ben net ff naar ons konijntje gelopen met de camera, maar dat viel nog niet mee om daar een geschikte foto van te maken zeg.
Hij is zwart wat zoals wat van jullie weten ook lastig fotograferen is en hij blijft nou ook niet echt lekker netjes zitten en hij ziet er ook niet echt voordelig uit nou, halverwege zijn haarwisseling. Is pas half verhaart, dus je ziet echt zo'n lijn over zijn lijfje van wat er nog moet.
Maar ja hier toch een idee
[Afbeelding: 27-8038.jpg]

[Afbeelding: 27-8037.jpg]

[Afbeelding: 27-8035.jpg]
In liefdevolle herinnering: Silver, Jara, Kelly, Sjors,Bobby en Balou
Antwoord
27-08-2006, 17:39:24,

Joh, wat een leuk beestje.
Hij lijkt me hartstikke lief.
Antwoord
27-08-2006, 17:48:35,

Aaah, snuffie...hoe heet hij/zij eigenlijk?
Wij hadden ooit een konijn die was grijs en had lange oren en lang haar op z'n kop. Hij was heel gemeen, zeker als je eten kwam geven, behalve tegen m'n zus. Die kon er alles mee.
En als hij los in de tuin huppelde en terug z'n hok in moest riep m'n zusje de hond erbij: "Blink zoek Rambi"...en die vond het konijn en drukte hem plat op de grond. Dan kon m'n zusje hem pakken en terug in z'n hok zetten.... :roll:
Antwoord
27-08-2006, 17:54:57,

Nou houd je vast: Hij heet HOUDINI :!:
Hij heette al zo toen we hem bij Intratuin meenamen.
Meneer zat er al een poosje en scheen nog als eens te ontsnappen, vandaar dat ie zo heette. Wij vonden het wel een lollige naam en het is dus zo gebleven. Hier is ie in al die jaren 1 keer ontsnapt, nou ja ontsnapt, hij zat op het stoepie 's morgens ipv in zijn hok, maar liet zich zo weer terug zetten. Het is echt een lieffie. De kinderen kunnen er eindeloos mee op schoot zitten. Je kan hem zo in slaap kroelen.

Hij is al heel wat jaartjes oud, precies weten we het niet.
Toen we hem haalden was het al geen jonkie meer en wij hebben hem toch zeker al een jaar of 6 a 7.
Antwoord
27-08-2006, 17:59:58,

Inderdaad dat heb je weleens gezegd dat dat zijn naam is :oops:
Knap werk jullie hok!! :wink:
Antwoord
27-08-2006, 18:04:09,

leuk topic, natas!
ik moet eerlijk bekennen dat ik nijnen nogal saai vind :oops:
maar leguanen, agamen en meer van dat gespuis heeft wel wat Smile
ik heb 15 jaar gezorgd voor een stel roodwangen, maar ik vond het erg moeilijk ze een goed leven te geven. op een gegeven moment zijn ze via stichting aap in italie beland, waar ze het hopelijk dik naar hun zin hebben Smile
Antwoord
27-08-2006, 18:05:48,

Rieneke wat zijn roodwangen?
Antwoord
27-08-2006, 18:06:00,

Is ook zo hoor Rieneke, Houdini is lief, maar je kan er verder niet zo veel mee. Dat is ook de reden dat er na hem geen ander nijntje meer komt.
Wat niet wil zeggen dat ik hoop dat ie gauw gaat hoor.
Zolang ie hier is word ie verzorgt, vertroeteld en geknufd Smile
Antwoord
27-08-2006, 18:07:20,

zijn dat schildpadden? Of salamanders ofzo?
schildpadden he!? zegt google tenminste... :roll:

Schildpadden vind ik een beetje saai...Michel heeft t er weleens over maar ik vind er weinig aan...ik wil iets met een hoge aaibaarheidsfactor dus houd het toch maar gewoon bij katten Big Grin

Wil je geen hagedissen meer voor in je jungle...?
Antwoord
27-08-2006, 18:11:32,

roodwangen zijn moerasschildpadden die oorspronkelijk uit florida komen. ze worden erg veel gedumpt, dus in de zomer kan je ze hier ook wel langs het water zien zitten.
ze hebben warmte nodig, en veel water, en plekken om droog te zonnen onder een lamp, en het vrouwtje moet de mogelijkheid hebben haar eitjes te begraven....niet echt simpel te houden dus.
en wat was ik blij verrast met de energierekening nadat ze een jaar weg waren! Big Grin Big Grin Big Grin
Antwoord
27-08-2006, 18:13:07,

SOMS HEB IK EEN

[Afbeelding: dier65.gif]

IN HUIS
EN SOMS EEN

[Afbeelding: dier71.gif]
Antwoord
27-08-2006, 18:15:40,

Big Grin Big Grin Big Grin
Antwoord
27-08-2006, 18:16:36,

[Afbeelding: 24.gif] [Afbeelding: eek2.gif] [Afbeelding: whoea.gif]
Antwoord
27-08-2006, 18:17:13,

Moet ik dat begrijpen?
Antwoord
27-08-2006, 18:29:25,

EN SOMS DIT GEDIERTE

[Afbeelding: dier94.gif]
Antwoord
27-08-2006, 20:04:47,

Hahahahaha!! [Afbeelding: blackhappy.gif]
Antwoord
27-08-2006, 22:11:53,

Ik heb hem al wel eens laten zien, maar ach, wat maakt het uit...
Ons nufke Bunnny.... in zijn jongere jaren echt een vreselijk lollig diertje. Huppelde vrolijk achter de katten aan en andersom :lol: Hij is nu echt oud, en heeft geen zin meer om rond te hopsen. Hij slaaaaapt liever :wink:

[Afbeelding: Bunny.jpg]
"Een gevecht is niet voorbij voordat je het gewonnen hebt, Fitz. Dat is alles wat je hoeft te onthouden. Het maakt niet uit wat de andere man denkt."
Robin Hobb, De boeken van de Zieners
Antwoord
27-08-2006, 22:14:43,

Ach wat een leuk haasje.
Antwoord
27-08-2006, 22:15:51,

Laat het hem maar niet horen... het ligt vast gevoelig :lol:
"Een gevecht is niet voorbij voordat je het gewonnen hebt, Fitz. Dat is alles wat je hoeft te onthouden. Het maakt niet uit wat de andere man denkt."
Robin Hobb, De boeken van de Zieners
Antwoord
27-08-2006, 22:21:04,

Oh sorry hoor. Ik bedoelde konijn hoor.
Antwoord
28-08-2006, 07:22:01,

Wat een leuke konijnen! Ik heb ooit twee konijnen gehad.. Max en Senna, Max overleed vroeg en toen ik ging samenwonen is Senna naar een gezin gegaan waar ze kon rondlopen op vloerbedekking.. dat deed ze bij mij ook.. Op laminaat bij Hans zou het een glij-festijn worden. Naar wat ik begrijp heeft ze het nog steeds naar haar zin bij het andere gezin.
Helaas heb ik hier op het werk geen foto's bij de hand.

Verder alleen de twee katten in huis.. geen andere beessies.
[Afbeelding: Vijftalbanner.jpg]
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)