Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Angstige asielkat
26-06-2020, 17:18:10,
RE: Angstige asielkat
Het is leuk als je resultaat ziet!
Heb je al uitgeprobeerd om op de grond te gaan zitten/liggen op 2 meter afstand? 
Je bent natuurlijk heel groot .. ook op 2 meter afstand. Ben je minder bedreigend op de grond en komt Gina eerder bij je kijken. 
Met een boek op de grond en ondertussen natuurlijk kijken naar je eigen natuurshow Wink
...if you don't see me ... 
Antwoord
26-06-2020, 19:36:32,
Leuk dat je weer een update geeft, ik vroeg me toevallig net af hoe het zou gaan.
Heerlijk dat het de goede kant op gaat Smile
Antwoord
07-07-2020, 16:29:12,
Het is helaas anders gelopen dan ik hoopte. Ik heb Gina vanochtend teruggebracht naar het dierenasiel, waarmee ik steeds in contact stond over hoe het ging en voor advies. Het bleek dat het dierenasiel nog wat speurwerk had gedaan en er recent achter waren gekomen dat Gina een zwerfkatachtergrond heeft en niet gewend was aan mensen. Dat klopte want dichter dan 2 meter heb ik haar nooit kunnen benaderen, dan was het blazen en hard weglopen. Ik heb haar vanochtend gevangen met een vangkooi, die ik had gehuurd bij Stichting Zwerfkatten Rotterdam. Want ik wilde haar zo min mogelijk stress bezorgen. Vangen met een kooi is sowieso geen pretje voor een kat maar met de hand vangen nog minder. En eerlijk gezegd ben ik verdrietig, want gek genoeg mis ik haar wel en ook teleurgesteld dat het me niet gelukt is om haar een goed plekje te geven.
Geen leuk verhaal, maar ik had toegezegd een update te schrijven, dus dat doe ik dan ook. Ik had alleen verwacht een positief bericht te kunnen geven.
Antwoord
07-07-2020, 16:41:59, (Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-07-2020, 11:25:37 door Catman.)
Kan me voorstellen dat je verdrietig bent, je bouwt toch een band op met de kat ook al is de kat schuw.
Antwoord
07-07-2020, 17:26:58, (Dit bericht is het laatst bewerkt op 07-07-2020, 17:27:24 door Natasja.)
Wat moeilijk zeg...maar nu je haar achtergrond weet...je zag wel vooruitgang. Ik had wel goede hoop van wat ik las.
Raar dat ze een katje plaatsen als ze het dan zo ‘terughalen’..?
"Happiness is not a destination. It is a way of life."
Antwoord
07-07-2020, 18:04:51,
Dat is wel heel andere info dan het asiel in eerste instantie gaf.
Vind het enorm slordig eerlijk gezegd.
Rot ook voor jou, je hebt echt in het katje geïnvesteerd.
Ik neem aan dat ze nu als boerderijkatje geplaatst gaat worden?
Arm diertje...hopelijk vind ze zo een fijn plekje.
Jij, en straks je vriendin, nemen zeker eerst even een pauze nu?
Bedankt voor de update, en sterkte, geen makkelijk besluit Sad
Antwoord
07-07-2020, 18:57:23,
Wat een lastig en dapper besluit
In liefdevolle herinnering: Silver, Jara, Kelly, Sjors en Bobby
Antwoord
08-07-2020, 08:12:05,
Oh dat had ik zeker niet verwacht. Het ging zo goed
Sterkte hoor, wat jammer en moeilijk.
...if you don't see me ... 
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)