Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nieuwe ontdekking
25-05-2020, 12:05:09,
Nieuwe ontdekking
Hallo!

Het schijnt dus dat er heel veel katten met gezondheidsproblemen komen te zitten vanwege te weinig drinken. Nu het warme weer weer om de hoek komt kijken leek het mij verstandig dit te delen. 

Een drinkfontein zorgt er dus voor dat katten meer gaan drinken wat gezond voor ze is. De preciese voordelen weet ik allemaal niet maar ik weet wel dat er hierdoor plasproblemen voorkomen kunnen worden. Wij zelf hebben de drinkfontein van Petoneer: Drinkfontein Ik ben ook wel erg benieuwd of jullie een drinkfontein hebben staan en wat jullie hieraan fijn vinden?

Zeker met het warme weer lijkt me een drinkfontein ideeal! Angel

Lijkt me leuk ook me horen of jullie er ook een hebben staan en wat jullie ervaringen zijn
Antwoord
25-05-2020, 12:55:19,
RE: Nieuwe ontdekking
Hier staan overal grote waterbakken. We hebben ook honden. En wordt door zowel honden als katten goed gebruikt
In liefdevolle herinnering: Silver, Jara, Kelly, Sjors en Bobby
Antwoord
25-05-2020, 13:14:08,
Wel een prijzige fontein.
Ik heb er 2 staan van cat-it. Er wordt uit gedronken. Maar ook buiten uit bakjes regenwater.
Of ze meer drinken dan zonder fontein weet ik niet maar gebruik al 14jr fonteinen Wink
"Happiness is not a destination. It is a way of life."
Antwoord
25-05-2020, 13:19:50,
@natasha Hij is wel prijzig inderdaad. De drinkfontein is met je telefoon verbonden wat 'm denk ik wat prijziger maakt. Ze geven wel een jaar garantie en je kunt de pomp vervangen. Hopelijk lang plezier van dus!

Honden ook @Bianca ? Gooien die de fontein niet om? :')
Antwoord
25-05-2020, 13:32:06,
Hoeveel katten heb je Jizzvenator?
Hier gaat alles altijd net na de garantie kapot Tongue haha
"Happiness is not a destination. It is a way of life."
Antwoord
25-05-2020, 14:02:39,
Ik heb dus geen fontein nu.
Vroeger wel eens. Maar vind t geluid niet fijn en dat geklier met filters en schoonmaken. Waterbakken makkelijker. De hond toen dronk ook uit de fontein. Waarom zouden ze hem omgooien? Doen ze met een waterbak toch ook niet Smile
Antwoord
25-05-2020, 17:27:37,
We hebben er drie @Natasha
Antwoord
25-05-2020, 23:30:01,
Sommige katten vinden stromend water geweldig, anderen weer niet. Van belang is dat water niet in de buurt van het eten of de bak wordt aangeboden, en dat je het aanbiedt in wijde schalen, zodat de snorren van de kat de rand niet raken.
Ook is het goed her en der water aan te bieden, een enkele bak is veel te weinig. Katten zullen eerder drinken als ze regelmatig water tegenkomen.
Verder is het goed natvoer te geven, niet alleen als traktatie.
Antwoord
26-05-2020, 06:54:22,
Hier idd 4 waterplekken en worden allemaal gebruikt
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)