Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
speelgedrag
20-08-2020, 10:47:12,
speelgedrag
Ik wil graag weten of iemand volgend gedrag herkent en weet wat het zou kunnen betekenen.
Mijn kattin van 3 zoekt elke avond naar spulletjes beneden om te 'stelen' van onze tafel of keukenblok. Dit kan een lege verpakking zijn van iets, een (vol!) pakje zakdoeken, pleisters die nog in hun beschermhoesje zitten,... zolang het maar ritselt denk ik alhoewel ze in kastenspeelgoed dat ritselt geen interesse heeft :-)
Ze brengt dit dan de trap op, tot aan het tussenverdieping en gaat daar als een gekke zitten miauwen maar ik heb dus geen idee waarom. Wil ze haar broer roepen om mee te spelen (die overigens nooit geïnteresseerd is) of ons roepen om haar buit te tonen...?
Ik maak er mij geen zorgen in maar ben wel nieuwsgierig :-)
Antwoord
22-08-2020, 16:09:07,
RE: speelgedrag
Ik zou me er ook geen zorgen over maken, vind het wel grappig gedrag eigenlijk Smile
Als ik moet raden zou ik zeggen dat ze opgewonden en trots is over de prooi die ze heeft gevangen.
Zelf ken ik dit gedrag ook wel van een poes die toen drachtig was, maar dat zal bij jou niet het geval zijn vermoed ik?
Ze blijven je hoe dan ook verrassen en amuseren Smile
Antwoord
24-08-2020, 10:53:59,
Ze is inderdaad niet drachtig.
Het is sowieso een beetje een 'vreemde' poes. Wil bijna nooit geaaid worden maar ligt wel graag op de schoot. Zal nooit spinnen buiten als ze op de badkamermat ligt,... en zo kan ik nog veel opnoemen ?
Ze heeft echt een compleet ander karakter dan haar broer
Antwoord
24-08-2020, 21:33:38,
Geweldig toch, hoe ze allemaal hun eigen karaktertje hebben? Smile
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)