Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Foto's toevoegen
15-05-2007, 08:58:08,
Foto's toevoegen
Hoi.

Ik heb even een vraagje over het toevoegen van foto's. Ik probeerde het eerst met Imageshack.us maar de foto's werden maar heel klein in beeld.
Toen werd mij geadviseerd om het met photobucket te proberen. Daar stel ik het formaat in op 320 x 240. Maar als ik dan een bericht wil plaatsen met foto en ik klik eerst op voorbeeld dan is de foto 1024 x 786.
Dat is dus veel te groot. Ik snap hier niks van, wat doe ik niet goed???

Groetjes Sacha
Antwoord
15-05-2007, 12:55:26,

Hallo Sacha,

De foto moet in een kleiner formaat op Photobucket geplaats worden, anders krijg je gewoon het originele formaat. Hoe dat precies kan weet ik ook niet, ik heb helemaal geen ervaring met externe hosting :oops: Ik plaats al m'n foto's vanaf onze eigen webserver :wink:

Wellicht dat anderen je daar bij kunnen helpen?

Maar goed, als je de foto in paint oid verkleind, en dan pas op bucket zet, dan gaat het wel goed Big Grin

Groetjes!
"Een gevecht is niet voorbij voordat je het gewonnen hebt, Fitz. Dat is alles wat je hoeft te onthouden. Het maakt niet uit wat de andere man denkt."
Robin Hobb, De boeken van de Zieners
Antwoord
15-05-2007, 14:48:50,

als je je foto in groot formaat upload. Kun je daarna het formaat aanpassen.
Dán pas de link naar kattekrabbels kopieren en plakken...dan lukt het bij mij wel hoor...

Bianca; HELP! Tongue
"Happiness is not a destination. It is a way of life."
Antwoord
15-05-2007, 15:39:57,

Ja hoor, ik laad in Photobucket ook gewoon het originele formaat foto's, echter voor ik op de upload knop klik, kies ik hier voor options:
max image size: 640 x 480 (options) staat er en als je dan op options klikt kan je je formaat kiezen.
Maar dit kan ook nadat je je foto's geladen hebt nog. Maar dan moet je ze niet al heel klein geladen hebben, want als je ze daarna nog vergroot, worden ze minder scherp denk ik.

Dus:
Klik eerst hier (bij het omcirkelde)
[Afbeelding: 15-5019.jpg]

Dan geef je formaat in
[Afbeelding: 15-5020.jpg]

Dan kiezen voor UPLOAD
In liefdevolle herinnering: Silver, Jara, Kelly, Sjors en Bobby
Antwoord
15-05-2007, 19:03:37,

Thanx! Ik heb het nog eens met een voorbeeld geprobeerd en nu lukt t wel!
Antwoord
15-05-2007, 20:09:35,

mooi zo Big Grin
In liefdevolle herinnering: Silver, Jara, Kelly, Sjors en Bobby
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)