Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Grit
28-06-2007, 18:20:19,

Mijn pup poept en plast ook wel eens op het balkon maar elke dag gaat er bij mij een sopje over en schrob ik t helemaal schoon. Van mij zullen de buren geen last hebben, haha!
[Afbeelding: misc131.gif]
Antwoord
01-07-2007, 21:45:21,

de no problem was op Confusedhock: :evil: heb nu biocat classic gehaald :?
ben benieuwd!
Antwoord
01-07-2007, 22:00:05,

Ik vind hem wel goed klontvormend de biocat
Ik had/heb dan alleen altijd de fresh variant
In liefdevolle herinnering: Silver, Jara, Kelly, Sjors en Bobby
Antwoord
02-07-2007, 18:48:15,

De biocat is erg prettig klontvormig. Als het even kan switch ik niet meer.
Maar de golden grey blijft mijn favoriet.. maar ja, niet die van de katten.
[Afbeelding: Vijftalbanner.jpg]
Antwoord
02-07-2007, 19:03:13,

ik heb net de ton gevuld, dus vanaf morgen ga ik zien wat de poezels er van vinden :?
Antwoord
02-07-2007, 23:16:28,

Ben benieuwd
[Afbeelding: bannermarijverkleind8003.jpg]
Antwoord
03-07-2007, 23:06:35,

Snotjandorie.... ik heb vandaag eens opgelet wat ik voor m'n grit betaal... 4 euro voor 10 liter... en ik moet er binnenkort toch echt een extra bak neerzetten, want beneden geen bak vind ik geen optie.... :? Dat betekent toch echt dat ik aan twee zakken niet meer genoeg heb.... per 5 dagen! Confusedhock:

Ik ga binnenkort verder zoeken... grrr.... :roll: :wink:
"Een gevecht is niet voorbij voordat je het gewonnen hebt, Fitz. Dat is alles wat je hoeft te onthouden. Het maakt niet uit wat de andere man denkt."
Robin Hobb, De boeken van de Zieners
Antwoord
04-07-2007, 01:23:52,

ook ik heb de C1000 steentjes; betaal daarvor 2,29 voor 16 liter en okee het is NIET klont vormend, en k schep om de dag de HELE bak leeg; maar prijs kwailiteit verhouding vind k em prima!
Liefs, Patries
Antwoord
04-07-2007, 08:01:20,

Dan is het misschien niet duur maar als je om de dag alles er uit moet gooien is het naar verhouding toch niet erg goedkoop vind ik.
Antwoord
04-07-2007, 08:10:27,

met een zak van 20 liter doe ik een week :? dat is dus ongeveer 10 euro, best wel veel vind ik Sad
Antwoord
04-07-2007, 08:12:47,

met 20 liter doe ik echt langer hoor
ik schep dagelijks en ongeveer 1 keer in de week gaat het er uit.
ik heb 3 bakken maar ze gebruiken er maar 2
met 20 liter kan ik ongeveer 3 a 4 bakken vullen, dus minimaal 2 weken doe ik zeker met 20 liter, soms langer.
Antwoord
04-07-2007, 08:18:22,

wat raar....ik schep dagelijks, maar ik gooi de bakken nooit leeg. dan zou ik er toch langer mee toe moeten kunnen? nou ja het is niet anders :?
hebben jullie ook zo'n hekel aan dat gesleep met dat zware grit naar de container?
Antwoord
04-07-2007, 08:56:41,

Dat siliconen grit weegt véél minder en slorpt meer op.
Ik doe ongeveer drie à vier weken met 2O liter.Dan doe ik de kattenbak schoonmaken, en nieuw grit in, elke dag de drolletjes uitscheppen, en de plasjes worden zodanig opgeslorpt dat het grit er geel van kleurt maar alles droog is.
Het ruikt niet zo snel...en als het wat gaat ruiken voor de tijd doe ik er van dat geparfumeerd talkpoeder bij speciaal voor kattenbakken.

(Bento kronen-DEODO van versele -laga)
Lavendel geur in dit geval.
Heb speciaal voor jullie mijn kassa ticket uit de prullenbak gaan vissen.
Had gisteren nl toevallig twee nieuwe zakken grit gaan kopen, siliconen grit van hetzelfde merk als deo poeder, Bento Kronen dus is blijkbaar een Belgisch produkt :?

Het koste me 2x 6.40 = samen 12.80 voor twee zakken van 10 liter dus 20 liter.

Valt toch goed mee of niet?

Laat jullie niet misleiden door grote- warenhuizen, want de dierenspeciaalzaak is echt altijd niet de duurste!
Antwoord
04-07-2007, 09:33:00,

rien, ik ben ongeveer evenveel per week kwijt binnenkort, als ik het even snel uitreken, en ja, dat vind ik erg veel hoor! :?

Zeker als je bedenkt dat ik regelmatig de bakken leegkieper en jij alleen schept en bijvult! :? Ik denk dat we beiden maar eens achter onze oortjes moeten krabben Confusedcratch: hihihih....

Jammer Martine dat er zo'n luchie aan zit... dat vinden mijn katten niet grappig in ieder geval, ze ruiken liever zichzelf.... :mrgreen:
"Een gevecht is niet voorbij voordat je het gewonnen hebt, Fitz. Dat is alles wat je hoeft te onthouden. Het maakt niet uit wat de andere man denkt."
Antwoord
04-07-2007, 10:04:30,

Ik gebruik het alleen op het allerlaatste moment hoor, twee dagen voor ik het helemaal verschoon zeg maar :wink:

Maar Wally vind geurtjes wel lekker ...als ik parfum voor mezelf gebruik komt ie ook steeds bij me ruiken ...tja ik heb een gekke kat hoor.
En als ik Javel gebruik voor de wc (chloor) is hij helemaal niet uit de badkamer te halen....wordt hij er high van ofzo....in alle geval. Ik heb een makkelijke kat daar bof ik echt wel mee, alles is goed voor hem..... Tongue

Binnekort heb ik ook twee katten misschien dat het dan de situatie enigsinds gaat veranderen, ik hou jullie op de hoogte Idea
Antwoord
04-07-2007, 11:57:23,

hihih, ja chloor vinden ze wel lekker hoor!!!! Vooral Bail wordt dan helemaal gek. Wel een nadeel overigens... ik vond het altijd wel prettig om de keukenvloer te dweilen met een scheutje chloor, maar sinds Bail er is, geeeeeen goed plan meer....

Die ligt op alle natte plekkies net zo lang te rollen en dollen totdat de vloer kurkdroog is, en hij helemaal naar chloor ruikt :mrgreen:

Oh.... ik las niet goed, het poeder ruikt naar Lavendel... ik dacht het grit... sorry.... heheheheh.... 8)
Antwoord
04-07-2007, 12:31:36,

t'Is je vergeven, je was nog niet goed wakker hé :twisted:
Antwoord
18-07-2007, 19:41:14,

rieneke schreef:de no problem was op Confusedhock: :evil: heb nu biocat classic gehaald :?
ben benieuwd!

Hoe is het je bevallen Rien de biocat?
Antwoord
18-07-2007, 19:46:50,

het bevalt met zelfs beter dan de no problem, omdat het minder stuift Big Grin
weet nog niet wat ik nou de volgende keer ga kopen, want het was nu in de aanbieding, maar normaal 12,50 voor 20 liter :?
Antwoord
18-07-2007, 19:52:18,

De intratuin hier had de prijs er van verlaagd.
Nu 9,95 geloof ik voor 20 liter.
Ik ben er ook altijd heel tevreden over.
Antwoord
01-09-2007, 10:03:04,

Ik heb nu ook een tijdje de Biokat gehad maar ik ben er niet tevreden over. De plasjes van de kittens vallen telkens uit elkaar als ik die eruit probeer te scheppen...Op zoek naar wat anders dus. En nu met 2 bakken ga ik niet meer voor de zwitsal (Golden Grey denk ik)...dat wordt te duur Wink
"Happiness is not a destination. It is a way of life."
Antwoord
01-09-2007, 14:51:58,

Ik heb tegenwoordig een van intratuin
Met een gele kat er op, kan er zo niet opkomen
3 zakken van 20 liter voor 13 euro nog wat
Heel klontvormend is die, dus je moet wel elke dag scheppen.
Maar bevalt goed en voordeliger dan biocat.
Antwoord
01-09-2007, 17:45:16,

Ik ben ook bij intratuin geweest en ze hebben bijna alleen maar Kitty Friend hier. Dus ik heb de roze versie meegnomen: Ultra.
De gele was volgens mij Super...Ik zal eens kijken wat deze doet. Je krijgt idd korting als je 2 zakken neemt.
"Happiness is not a destination. It is a way of life."
Antwoord
01-09-2007, 18:57:38,

Ja klopt Kitty Friend heet het.
Big Grin
Antwoord
01-09-2007, 19:48:34,

hoe zit het met stuiven bianc?
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)