Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
avator
27-08-2007, 10:46:47,
avator
op fotobucket heb ik wel een foto gemaakt zo als een avator maar welke code moet ik dan copieren,de img code gaat niet ik las hier ergens de url maar dat is toch niet op photobucket
en voor een plaatje onder het geschrift had ik de img code gecopierd
en dan plakken,maar de foto staat er niet op wel de code img.......
wat doe ik fout,ik kan naar nadine een foto mailen vanuit mijn afbeeldingen maar die zijn allemaal te groot,en hoe ik een foto moet doormailen van photobucket,zou ik zeker niet weten,het zal wel een eeuw
igheid duren eer ik het snap hoor.

groetjes chantal
[Afbeelding: katten025-2.jpg]
ik ben dolverliefd op mijn tien katten en twee hondjes
Antwoord
27-08-2007, 12:36:12,

troost je chantal, je bent niet de enige halve zool op pc gebied hoor, hier nog zo een! Tongue
je zal vast wel goede raad krijgen van bianc, onze pc expert Big Grin
Antwoord
27-08-2007, 13:39:53,

Haha nou zo'n expert ben ik ook nog weer niet hoor :oops:

Maar voor je onderschrift moet je idd gewoon de img code hebben en daar in plakken bij je profiel.
Heb je wel aangevinkt staan op JA dat je altijd onderschrift weergegeven wil hebben? (ook in profiel aan te klikken)

Wat betreft je avatar, die mag niet groter zijn dan 512 pixels x 512 pixels (en niet groter dan 500KB), maar ik begrijp dat je je plaatje al wel op avatar formaat hebt.
Dan gebruik je wel de url link, ook bij photobucket staat die er bij hoor, de eerste of tweede link die onder je plaatje/foto staat.
Probeer het maar eens.
Hopelijk lukt het.
In liefdevolle herinnering: Silver, Jara, Kelly, Sjors en Bobby
Antwoord
27-08-2007, 15:38:59,

Bedankt bianca,zal het deze avond thuis proberen,hier op mijn werk
lukt dat niet.

groetjes chantal
Antwoord
27-08-2007, 19:47:21,

Ik zie dat het inmiddels gelukt is :wink:

Een avatar hoef je niet op photobucket te zetten. Je kunt vanaf je pc een plaatje uploaden. Dat is ook één van de redenen dat het niet zo groot mag zijn wat betreft het aantal kb's :wink:

De beperking wat pixels betreft is ervoor, dat niet driekwart van het beeld gevuld is met de zijbalk waar de avatars instaan Big Grin
"Een gevecht is niet voorbij voordat je het gewonnen hebt, Fitz. Dat is alles wat je hoeft te onthouden. Het maakt niet uit wat de andere man denkt."
Robin Hobb, De boeken van de Zieners
Antwoord
28-08-2007, 08:35:45,

Mijn zijn toch niet te groot he nadine?

liefs chantal
Antwoord
28-08-2007, 08:43:03,

Nee joh die van jou zijn prima

En idd een avatar kan je op 3 manieren plaatsen.
In liefdevolle herinnering: Silver, Jara, Kelly, Sjors en Bobby
Antwoord
28-08-2007, 10:19:53,

Nee hoor Chantal! Big Grin Als hij te groot is, wordt hij niet geaccepteerd :wink: Big Grin
"Een gevecht is niet voorbij voordat je het gewonnen hebt, Fitz. Dat is alles wat je hoeft te onthouden. Het maakt niet uit wat de andere man denkt."
Robin Hobb, De boeken van de Zieners
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)