Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
geen email bij reactie op onderwerp
27-10-2007, 17:55:34,
geen email bij reactie op onderwerp
Ik snap iets niet.

Ik heb bij het profiel het volgende als ja aangevinkt:

Breng mij standaard op de hoogte van reacties:
Stuurt een e-mail als iemand reageert op een onderwerp waarin je gepost hebt. Dit kan altijd veranderd worden als je een bericht plaatst.

Maar toch krijgen we nooit bericht als er iemand reageert op een onderwerp.

Help? :?

Freek
[Afbeelding: Gilahoogjes.jpg]
Antwoord
27-10-2007, 18:46:50,

dat probleem heb ik ook. Schijnt door antispamgedoe of zoiets van je server te komen, geloof ik.
"Blijf jezelf, er zijn al anderen genoeg."
Antwoord
27-10-2007, 18:55:48,

Ik heb geen spamfilter bij mijn provider zover ik weet.
En zelf ook niks geinstalleerd.

Freek
Antwoord
28-10-2007, 01:08:22,

ik ook niet, hihihihi
"Blijf jezelf, er zijn al anderen genoeg."
Antwoord
28-10-2007, 01:34:50,

ah... :?
Antwoord
28-10-2007, 12:51:05,

Heb je het wel aangevinkt bij elk topic waarvan je een email wilt ontvangen?

Wij hebben het volgens mij allemaal uitgezet omdat je van elke nieuw geplaatste reactie een email gaat ontvangen...ik weet niet of je op een overvolle inbox zit te wachten?! Big Grin
"Happiness is not a destination. It is a way of life."
Antwoord
28-10-2007, 13:00:31,

Hebben jullie ook pop-ups ok aangevinkt?
Dan krijg je automatisch bericht als je op Krabbels komt.
Antwoord
28-10-2007, 13:11:40,

Yep alles aangevinkt.
Het staat dus standaard aan als ik een bericht plaats of een reactie.

.... :?
Antwoord
28-10-2007, 20:39:12,

Het heeft niet zozeer met spamfilters te maken... maar dat mensen met een eigen mailserver standaard op een lijst staan, waarbij ze worden aangemerkt als spammers.... :? Dit klopt in 9 van de 10 gevallen ook wel, maar dat helpt ons niks natuurlijk..... Sad
En Kattekrabbels draait dus helemaal op onze eigen servers, en we draaien dus ook zelf een mailserver....

Onze mailtjes komen dus niet eens bij je provider bínnen....
Dat probleem hádden we ook met de ecards, en onze krabbels mail, maar dat hebben we nu extern gehost. Kosteloos gelukkig...
Voor het ontvangen van mailtjes van berichten krijgen we dit niet voor elkaar... helaas... Dat zou zoveel mailverkeer veroorzaken, dat dit echt niet zonder kosten kan :?

We hopen dit euvel in de toekomst nog wel op te lossen, maar voor dit moment kunnen we er écht niets aan doen :dontknow:

De positieve noot... In het prille begin toen krabbels heeeel klein en ontvindbaar was, konden we ons handmatig van dit soort lijsten afmelden, en werkte het wél.... menigeen heeft de optie snel weer uitgezet omdat je mailbox in een mum van tijd tot de nok toe vol zit :lol: :lol: :lol:
"Een gevecht is niet voorbij voordat je het gewonnen hebt, Fitz. Dat is alles wat je hoeft te onthouden. Het maakt niet uit wat de andere man denkt."
Robin Hobb, De boeken van de Zieners
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)