Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kattendrink-fonteinen
20-11-2012, 09:29:09,
RE: Kattendrink-fonteinen
Hier ook veel herrie als het waterpeil laag wordt hoor Smile
"Happiness is not a destination. It is a way of life."
Antwoord
20-11-2012, 10:04:27,
ik heb een tijd een sierfontein gehad, niet voor katten bedoeld, maar af en toe lebberden ze er wel eens van.
maar wat een gedoe, steeds weer dat ding demonteren en schoonmaken.
hij staat nu lekker op zolder Smile
Antwoord
20-11-2012, 17:18:27,
Oh, deze valt reuze mee hoor Wink Niet drukker om maken dan nodig is. Af en toe even uit elkaar trekken afspoelen met heet water, weer in elkaar drukken en klaar is Dien Big Grin
"Een gevecht is niet voorbij voordat je het gewonnen hebt, Fitz. Dat is alles wat je hoeft te onthouden. Het maakt niet uit wat de andere man denkt."
Robin Hobb, De boeken van de Zieners
Antwoord
21-11-2012, 15:53:40,
Ai, vanmorgen gaf het pompje beneden ineens de geest Undecided
Antwoord
21-11-2012, 17:53:14,
dus nu moet je kiezen ?
...if you don't see me ... 
Antwoord
21-11-2012, 18:31:36,
Nou ja, je was toch al aan een nieuwe toe, maar balen is het dan wel ja Sad
De adapter van de onze is van de week gevallen, dus die is ook kaduuk... grrrr.... Hier zitten ze dus ook sip naar een lege fontein te kijken Big Grin
"Een gevecht is niet voorbij voordat je het gewonnen hebt, Fitz. Dat is alles wat je hoeft te onthouden. Het maakt niet uit wat de andere man denkt."
Antwoord
21-11-2012, 23:13:23,
Het pompje van zolder zit er nu beneden in...maar die maakt veel meer lawaai.
Vandaar dat ik die eigenlijk weg had willen doen Undecided zul je altijd zien he?

Zag dat ze die cat-it ook van 3liter hebben...maar vond die van 2L wel groot genoeg.
Antwoord
21-11-2012, 23:33:28,
Heb eigenlijk geen idee hoe groot deze is... Was er volgens mij maar in één maat?
Maar snel een nieuwe scoren dan Wink
Antwoord
22-11-2012, 10:09:10,
Is besteld Smile
Ik hebnu gewoon de 2 liter, de 3 liter is limegroen ipv blauw Smile
Antwoord
22-11-2012, 16:49:29,
Ahh die van ons is wittig met een blauwe rand... geloof ik? Whahah, hoe oplettend eigenlijk Big Grin
Antwoord
23-11-2012, 21:26:57,
Heb er nog geen kat uit zien drinken...
Hij moet ook waterpas staan Sad kwam bij de catmate niet zo nauw
Antwoord
23-11-2012, 22:20:18,
Ach dat staat in al die handleidingen. Als die vloer van ons waterpas is die ik mn schoenen weg. Big Grin
Maakt niks uit hoor. Ze moesten er hier ook even aan wennen,omdat ze van echt bewegend water moeten drinken en niet uit een bakje. Maar zelfs aartssufferd Bail had het snel door. Wink

Van de week zaten ze met zn drietjes heel sip naast de niet werkende fontein. Was voor mij goede reden om Dennis aan te sporen. Inmiddels zijn het weer blije poezzies. Big Grin

Wanhoop niet. Elke keer als je een andere fontein hebt ben je aan het sippen omdat ze er niks mee doen. Komt ook altijd weer goed. Smile
Antwoord
23-11-2012, 23:21:33,
Het was meer dat nu het water niet over de hele bolling liep Wink
Hij staat hier bovenop een plankje boven de verwarming, clever :p haha
Antwoord
23-11-2012, 23:39:03,
Dat lijkt me sowieso geen beste plek en eigenlijk ook wel het antwoord waarom je fonteinen zo snel verkalken... Als het water toch ietwat verwarmt wordt, verdampt het toch sneller en dán krijg je idd kalkvorming.
Nog eens even gecheckt en na al die die nog en brandschone pomp. En we hebben echt geen zacht water in Zwolle hoor. Bepaald niet, het is niet te zuipen Wink

Aan de andere kant, een plankje moet toch heel makkelijk recht te zetten zijn Tongue
Antwoord
24-11-2012, 12:31:13,
Plankje...tis een ombouw om de verwarming...op de grond kan écht niet met kinderen Wink
En op de kasten ook niet want die kunnen niet tegen water. Tsja, jammer dan Wink
Antwoord
24-11-2012, 14:15:12,
Oja, en in de zomer staat hier de verwarming niet aan hoor Wink dus dat kalk is vnml van het water zelf.
Vind de catit wel meer brommen, hij is vol en staat waterpas.
Maar ja, de catmate wordt echt smerig vd kalk.

En wellicht denk ik dat het er maar even staat. Dacht ook dat ik mijn bril pas 2jr heb, bleken er al 4 te zijn Undecided
Antwoord
25-11-2012, 16:18:57,
begin 't verval nou al meis ? Big Grin
Antwoord
25-11-2012, 20:41:02,
Ja joh, na je 25ste takel je af he Big Grin
Antwoord
25-11-2012, 22:23:55,
ach, 't leven is te kort (zucht)(kreun)(steun)... TongueAngelTongue
Antwoord
27-11-2012, 01:44:15,
Tja, ik weet ook niet wat jij luidruchtig vind natuurlijk Wink
Je hoort ietwat water murmelen, maar ik hoor geen motor brommen oid... Water loopt ook prima over de bol en dat ding staat echt niet waterpas, tenzij uit puur toeval, wat ik me niet kan voorstellen... Big Grin
We hebben het ding er gewoon neergekwakt: veel plezier ermee poezzies... Er staat in de keuken nog een gewone silo, just in case. Die wordt ook nog wel gebruikt, maar het is over het algemeen drukker bij de fontein. Tenzij er door een zekere meneer draak gesmeerd moet worden.
En Bail mag graag via de rand van een waterbak minilikjes nemen. Heb het nooit begrepen. Eten doet hij met z'n waffel zo ver mogelijk over, maar water drinken moet op de moeilijke manier. Ziet er altijd uit alsof hij hele sloten drinkt, maar feitelijk krijgt hij maar een paar druppies binnen Tongue En ook niet uit pijn in z'n bekkie hoor, hij staat er echt van te genieten, die weirdo Wink
Antwoord
27-11-2012, 01:45:34,
BTW, die pijn heeft hij ook niet meer, bekkie is prachtig nu en helemaal ontstekingsvrij ook Smile
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)