Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Langharigen en de kattenbak
20-04-2008, 13:19:57,
Langharigen en de kattenbak
Is het bij jullie ook weleens opgevallen dat als een langharige kat (hier dus Jinx) op de bak heeft zitten p**pen hij/zij een hele walm meeneemt?

IS DAT BIJ JULLIE OOK??

Als Jinx dan van de bak afkomt lijkt het net of hij helemaal onder zit, zo stinkt hij! Nu graaft hij ook zijn drollen niet onder :? misschien dat dat ook mee helpt?
Verder heeft Jinx nog steeds regelmatig last van dunne ontlasting en dan hangt het dus echt in z'n haren :pukeright:
Helaas heb ik nog geen kattenshampoo kunnen vinden dat je NIET hoeft uit te wassen...want dat gaat echt niet hoor. Zie hem al staan onder de douche Tongue z'n haartjes uitwassen Tongue :lol:

TIPS??
"Happiness is not a destination. It is a way of life."
Antwoord
20-04-2008, 14:04:37,

Pff das lastig ja
Bij Yilmaz merk ik dat eigenlijk niet hoor.
Hier ook niemand dunne poep
Je zou als je wil zo met je hand de keutels er uit kunnen scheppen, zijn altijd droog.
Heeft Jinx echt dunne poep dan? Geef je nog vaak zakjes/blik voer?
Misschien dat vervangen door lamshart of vis of zo?
Ik roep ook maar wat hoor.
Misschien dat hij daar goed op reageert?
In liefdevolle herinnering: Silver, Jara, Kelly, Sjors en Bobby
Antwoord
20-04-2008, 14:24:38,

dat lamshart is idd een goed idee, en kan je z'n kontje voor nu niet ff lekker kort knippen?
Antwoord
20-04-2008, 17:38:15,

Ochja, ik heb het wel ingekort, dat haar. Maar meneer blijft niet lang staan :? dus nog niet klaar.

Lamshart e.d. wordt hier niet echt graag gegeten, vis wel maar dat mag dus niet zo vaak.
Ik heb ook snoezepoes gehaald maar van de vis-versie heeft Jinx 's nachts OP MIJ gekotst. De kip hebben ze gisteren gehad met stukjes kuiken. Nero heeft wel bijna een heel kuiken weggewerkt. Jinx heeft ervan gegeten maar dit gaat niet op. En de snoezepoes-kip die erdoor lag was ook niet op.

Maar ook al heeft hij vaste ontlasting, hij stinkt echt helemaaaal als hij van de bak af komt Sad en als hij dan langs loopt is het meteen kijken Tongue
Ik denk (als dat toch ook niet zo mega duur is) dat ik zijn ontlasting anders maar naar de da breng, voor de zekerheid.
"Happiness is not a destination. It is a way of life."
Antwoord
20-04-2008, 18:53:16,

als het zo stinkt zou je aan giardia kunnen denken, dan moet je ontlasting van drie of vier dagen inleveren :?
ik zou even bellen en advies vragen, dan kan je ook gelijk vragen wat het kost. zal wel meevallen denk ik, er zit geen consult bij.
Antwoord
20-04-2008, 20:38:59,

Ja dat zou je nog eens kunnen overleggen met de DA of dat zin zou hebben.
In liefdevolle herinnering: Silver, Jara, Kelly, Sjors en Bobby
Antwoord
20-04-2008, 22:29:46,

Ik denk toch dat je da eerst zal adviseren het natvoer achterwege te laten eerlijk gezegd. Niet elke kat kan er goed tegen.... Wellicht kun je hem iets minder geven? en doe er een handje brokken doorheen, dan is hij ook niet zo snel klaar met eten, maar krijgt hij wel minder natvoer binnen?

Ik heb het met bail ook. Als hij te veel natvoer en/of tonijn eet, wordt de ontlasting vaak meteen zachter en meurt hij ook vreselijk..... :roll:
"Een gevecht is niet voorbij voordat je het gewonnen hebt, Fitz. Dat is alles wat je hoeft te onthouden. Het maakt niet uit wat de andere man denkt."
Robin Hobb, De boeken van de Zieners
Antwoord
24-04-2008, 17:00:02,

rieneke schreef:als het zo stinkt zou je aan giardia kunnen denken, dan moet je ontlasting van drie of vier dagen inleveren :?
ik zou even bellen en advies vragen, dan kan je ook gelijk vragen wat het kost. zal wel meevallen denk ik, er zit geen consult bij.

Het kost niet zoveel hoor.. ik was volgens mij 12,50 euro kwijt voor de test.
[Afbeelding: Vijftalbanner.jpg]
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)