Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Furminator
05-03-2009, 23:30:11,
Furminator
Onze noortjes klitten nogal en hebben beiden een gruwelijke hekel aan kammen/borstelen, 2 halen en dan is het gebeurd :roll: Ik lees goede dingen over de furminator maar daar hangt nogal een prijskaartje aan. Zou het wat voor de jongens zijn? DIen heb jij niet zo'n ding??
ben benieuwd, denk erover aan te schaffen tochSmile
[Afbeelding: zz4.gif]

ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg.
Antwoord
05-03-2009, 23:58:13,

Ik heb 'em nog niet nee, maar hoor er erg goede dingen over. Alleen als je showt met de kat moet je 'em niet gebruiken, omdat 'ie daarvoor te veel haren trekt, en de vacht ietsje minder kan gaan glimmen vlak na gebruik.

De furminator kan echter niet gebruikt worden om klitten te verwijderen. Dus eerst klitten eruit, en dan met de furminator erover. Daarmee haal je de ondervacht extreem goed uit, waardoor je dus wel veel minder snel klitten krijgt.

Naar wat ik er over gelezen heb, werkt 'ie als een trein. :wink:
"Een gevecht is niet voorbij voordat je het gewonnen hebt, Fitz. Dat is alles wat je hoeft te onthouden. Het maakt niet uit wat de andere man denkt."
Robin Hobb, De boeken van de Zieners
Antwoord
06-03-2009, 00:07:24,

ai geen shows voo de mannen dan :wink: ze hebben me een partij ondervacht en idd vandaar de klitten, vooral bij Zuur. Hijo ga ik eens in de talk zetten, las dat als tip en kan hem daarna gewoon met de stofzuiger bewerkenWink Als je de filmpjes ziet van dat ding , wow, en reacties zijn ook zo goed, hik alleen tegen die prijs aanSad welke heb jij dan?

Antwoord
06-03-2009, 00:16:37,

Op moment dat ik m'n borstels aanschafte, had Gilroy nog niet zo'n dikke vacht, dus heb ik gekozen voor een gewone uitwolkam. Verder gebruik ik een slicker (metalen haakjes ding). wel een anti-statische, superding. Niet te groot. Gilroy is er gek op :wink:

En om 'em mooi op te poetsen heb ik mezelf getrakteerd op een Meason & Pearson borstel. Een zachte borstel van echt haar, maar echt geweldig ding. Volgende keer als je hier bent, zal ik je wel eens laten gezien wat er gebeurt als ik 'em over Bail-ik bijt je als je een borstel in m'n buurt komt- haal. Hij wordt helemaal gek :lol:
En ze glimmen als gekken van het ding Big Grin

Maar ja... je hebt meneer Gilly gezien... inmiddels kan ook hij wel een furminator gebruiken :lol: Gelukkig klit hij niet heel erg :wink:

Oja, om klitten makkerlijk eruit te pulken, even maizena in de klit wrijven. Talkpoeder kan ook wel, maar je moet het even laten intrekken. Persoonlijk vind ik het idee dat ze talkpoeder binnenkrijgen niet zo prettig. Maizene kan geen kwaad Big Grin
"Een gevecht is niet voorbij voordat je het gewonnen hebt, Fitz. Dat is alles wat je hoeft te onthouden. Het maakt niet uit wat de andere man denkt."
Antwoord
06-03-2009, 00:27:14,

haha Gilly kan hem ook gebruiken idd hemelWink Die Meason en Pierson borstels lees ik ook veel goed over. BEn wel heeeel benieuwd naar Bail dan, moet wat zijn danSmile
Zon kam met gebogen tanden hebben we ook, valt ook in de categorie: "He wat moet dat? Hierrrrrrrrrr met dat ding, bijt hem helemaal dood" :roll: net als de kam en de borstel (mormels)
Maizena wordt het dus, zat al te denken, welke talk dan wel. Hij is ook zon vet keesje daar zou het ook goed tegen zijn, dus dat komt op het boodschappenlijstjeSmile thanks

Antwoord
06-03-2009, 00:39:16,

Mafketel Bail draait zich in alle bochten. Komt zelfs vragen of hij ook mag als ik Gilly aan het borstelen ben. :lol: Uiteindelijk beland hij, altijd hevig kwijlend (Bail z'n manier van iets héél erg fijn vinden :roll: ) op z'n rug, intens knorrend als ik z'n buik borstel :lol: :lol: :lol:

Maizena werkt net zo goed als talkpoeder, maar is ook nog eens een stuk goedkoper Tongue Het allerbeste schijnt pure rijstpoeder te zijn. Is alleen bij speciaalzaken en drogist te krijgen. Maar is nogal prijzig. Je moet wel goed oppassen dat je niet de verkeerde neemt, dus niks uit supermarkt ofzo :lol:
Antwoord
06-03-2009, 00:59:55,

Hhah ik had dus mooi maizena uit de c1000 gehaald :oops: zal eens bij de d.a bij ons spieken.

OH help onthouden dan dat je Bail de borstelbehandeling geeft haha moet ik zien Big Grin

Antwoord
06-03-2009, 18:22:19,

NEE!!! Maizena wel bij de super!!
Ik had het over de rijstpoeder :wink: In de super verkopen ze bij de baby afdeling ook zoiets, maar dat is niet geschikt.

Maizena gewoon zo goedkoop mogelijk hoor, inwrijven en even een poosje laten zitten. Daarna goed uitborstelen. of stofzuiger in geval van wit pluis :lol: :lol:
Antwoord
06-03-2009, 21:46:57,

duuuuh het was laat gisteren :oops: haha, gewone maizena dus, checkWink eens zien wat dat met het vetkeesje doetSmile Hij mag zo heeeel graag laten stofzuigen dus prima om eens te proberenSmile

Antwoord
06-03-2009, 21:59:53,

ben benieuwd Gea...
"Happiness is not a destination. It is a way of life."
Antwoord
06-03-2009, 22:36:20,

ik ook, heb al visioenen van stofwolken en hijo die over de beide zwarte banken stuift hehehe

Antwoord
07-03-2009, 01:28:38,

Je moet het echt even een poosje in laten trekken.... ik zou hem dus ver uit de buurt van je zwarte hoezen houden :mrgreen:
Antwoord
07-03-2009, 22:44:56,

zo een levensgrote afdruk van hem op de bank whahaha hemel... niet handig he maar hopelijk zuigt het makkelijk weg ook. HIj is vast niet te beroerd om het door de hele kamer te verspreiden :roll: Volgende week is hij aan de beurt

Antwoord
16-03-2009, 12:53:27,

zo.. de stoute schoenen aangetrokkenSmile kost een avondje zoeken( beste prijs en verzenden) maar ik heb de furminator besteld!!!! Dat ding is zoo duur maar heb toch hoop dat het hier gaat werkenSmile Hij kan nu elke dag binnenkomen, heeeel benieuwd!!
Hijo heeft de maizenabehandeling gehad, lekker rustig liggen en dan maar strooi en aaiWink en poosje later uitgezogen, en het helpt, echt! binnenkort nog een keer wat niet alles kon ik even goed bij maar het werkt iig welSmile

Antwoord
16-03-2009, 13:44:04,

net binnengekomen en heel even geprobeerd, moet zo werken maar ooooooooooooooooooooooh, iedere cent waard!!!!!! hele handen vol van allemaal, Zuur laat zich redelijk gedwee doen want hij voelt er bijna niets van maar de plukken haar komen je tegemoet.. Luus? hemel...daar kwam nu al zoveel af in een paar halen..helemaal dol op kammen, die is vanavond ook aan de beurt en zal camera bij nemen hehe. Dus ben helemaal blij en ga vanavond lekker kammen, allemaal!! Hehe;.)

Antwoord
16-03-2009, 13:49:39,

leuk joh
ben benieuwd
In liefdevolle herinnering: Silver, Jara, Kelly, Sjors en Bobby
Antwoord
16-03-2009, 15:02:39,

wat apart joh, zoveel haar er af!
super dat ie doet wat ie belooft Smile
Antwoord
16-03-2009, 18:46:17,

We hebben net alle poekies te pakken gehad, ongelooflijk wat daar af komt zeg Confusedhock: Confusedhock: allemaal ondervacht, echt wonderbaarlijk en iedere cent waard, zuur laat zich heeeeeeeeeeeeeerlijk kammen en de vlokken vliegen in het rond Tongue accu's van de camera zijn beide leeg, snik, laden nu maar ff filmpje van iemand anders , zo ziet het eruit!

http://www.youtube.com/watch?v=_3jg0_8MTC0

Antwoord
16-03-2009, 19:08:56,

Super dat het zo goed gaat Gea! Big Grin Heerlijk dan he, als je ziet dat iets daadwerkelijk z'n werk goed doet Big Grin
Antwoord
16-03-2009, 19:27:42,

Wow, wat fijn dat hij doet wat hij beweert te doen Big Grin
EN zelfs bij Luus, die is toch kortharig? Goed zeg!
Antwoord
16-03-2009, 20:19:41,

ik had er hard hoofd in, hoe goed kan zoiets dan toch zijn, maar dus tochSmile Net nog Luus en Zuur te pakken. Luus is kortharig maar half pers al zou je het niet zeggen. Daar komt normaal al veel af, nu een foto van Luus tijdens en na de furminatorbehandeling.

[Afbeelding: maart09002-1.jpg]

Klaarrrrrrrrrrrr

en das al na een paar beurten he.

[Afbeelding: maart09003.jpg]

de vangst van zuurtje

[Afbeelding: maart09001-1.jpg]

Antwoord
16-03-2009, 20:28:53,

pak de stofzuiger maar :lol:
Antwoord
16-03-2009, 20:55:57,

sjemig daar komt een heel pak vanaf zeg
In liefdevolle herinnering: Silver, Jara, Kelly, Sjors en Bobby
Antwoord
16-03-2009, 21:01:43,

dat bedoel ik ahha dat red ik met een kam nie hoor 8)

Antwoord
16-03-2009, 22:01:50,

Nee, dan mag je kammen tot je een ons weegt :lol: Super! Big Grin
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)