Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Furminator
30-08-2009, 14:55:33,

ik zie net op internet een kam...en men schrijft: vergelijkbaar met de furminator. Maar dan dus voor €15

hopelijk komt deze link er rechtstreeks op uit:
http://www.kattendingen.nl/winkel?page=s...gory_id=24

De 'tanden' hebben er wel wat van weg...toch??
"Happiness is not a destination. It is a way of life."
Antwoord
30-08-2009, 20:06:03,

tja als je zo ziet op dat kleine plaatje.. ik heb geen idee of het ook zo zou werken, mss dat er ergens gebruikers zijn die erover gemeld hebben..
[Afbeelding: zz4.gif]

ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg.
Antwoord
30-08-2009, 20:09:13,

volgens mij is het de uitwolkam die je bij elke dierenwinkel kunt kopen...ik heb de furminator pas 1 keer écht gezien maar kan het me nu al nit meer herinneren m.b.t. de 'tanden'.
Inmiddels heb ik al zoveel verschillende kammen dat ik het ook niet meer weet Sad maar ja...
Antwoord
30-08-2009, 21:05:28,

dan kun je mss beter nu voor dan maar 1 kam maar wel goed gaanWink kost wat maar je weet zeker dat het wel goed isSmile
[Afbeelding: zz4.gif]

ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg.
Antwoord
18-09-2009, 15:27:32,

Mijn moeder heeft er 1 gekocht...ik ga 'm dus écht een keer lenen. Ik had wat filmpjes van internet laten zien...Ze was bijna 50 euries kwijt Confusedhock: maar het is voor de hond én de kat. Alleen de kat vindt het vreselijk Sad ze vindt kammen al niet leuk maar ze doet net of je haar pijn doet :roll: gekkie!
Er staat ook een heleboel beschreven wat je niet mag of juist moet doen :? alsof je een gevaarlijk mes in handen hebt??
Lange halen, niet hard duwen, niet te vaak over dezelfde plek, niet over gevoelige plekken etc.

Naja, ik ga 'm een keer lenen Wink
Antwoord
18-09-2009, 15:35:32,

wij hebben voor silver een klittenkam gekocht, die snijd doro eventuele klitten heen, en kan je ook mee uitdunnen dus, geweldig ding, 18 euro bij de dierenzaak, verder borstelen we gewoon
In liefdevolle herinnering: Silver, Jara, Kelly, Sjors en Bobby
Antwoord
18-09-2009, 15:49:43,

Voor Jinx heb ik ook een klittenkam...maar of die uitdunt? Geen idee Big Grin
Antwoord
18-09-2009, 16:30:16,

Nou ja als je hem gebruikt voor de rest van het haar, snijd ie ook door het dikke heen en snijd daar van uit, dus ja uitdunnen dan toch hihiihi
Antwoord
18-09-2009, 17:00:01,

Hehe, die waarschuwingen op de furminator staan er echt niet voor de show op. Als je niet oppast, trek je er écht te veel uit en heb je een half kale kat :lol: Gil vind het ding ook niet super, maar het vrouwtje wel Tongue

Klittenkam heb ik nog steeds niet iets kunnen vinden wat me beviel helaas... heb een klittensnijder, maar vind het een onding.... tot op heden trek ik klitten uit elkaar en kam ze er met een uitwolkam verder uit... :?
"Een gevecht is niet voorbij voordat je het gewonnen hebt, Fitz. Dat is alles wat je hoeft te onthouden. Het maakt niet uit wat de andere man denkt."
Robin Hobb, De boeken van de Zieners
Antwoord
18-09-2009, 18:18:12,

Op de mijne staat Original Mars Solingen en was 18,50 bij Discus Dierenzaak

[Afbeelding: DSCF0393.jpg]

[Afbeelding: DSCF0394.jpg]

[Afbeelding: DSCF0395.jpg]
Antwoord
18-09-2009, 19:04:13,

die van Jinx heeft ook van die tanden Bianc!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)