25-05-2009, 08:28:29,
|
|
Lisenka
Super Spinner

|
Topics: 114
Reputatie:
0
|
|
Je weet ook altijd raad hé Rien!
Ik wilde even zeker weten dat het roosjes zijn. :lol:
Vanmiddag moet ik toch naar de HA dan loop ik daarna even naar de kruidvat. Bedankt voor de tip. :wink:
|
|
15-05-2010, 17:00:27,
|
|
Lisenka
Super Spinner

|
Topics: 114
Reputatie:
0
|
|
rieneke schreef:jemig, goed dat je het nu weet!
wat zeiden de da's in barneveld er dan van?
Rien, de kleine praktijk zei dat het mijt kon zijn nadat ze een beetje onder de microscoop had gelegd en gaf me tot 2x toe Advokate mee.
Dat werkte niet.
Toen naar de grote praktijk zei de ene DA "neuu.. das roos" en de ander zei dat het misschien een allergie kon zijn. That's it! Misty kreeg een spuit om te kijken of die hielp, zo ja dan had ze een allergische reactie ergens van maar bepalen wat werd heel erg lastig. En die spuit hielp ook niet.
3 artsen en de eerste kwam er redelijk dicht in de buurt maar zeker weten welke? Nee.
Vorige week kreeg ik die gedachte in mijn hoofd dat mijn irritatie misschien iets te maken had met die van de katten. Mijn HA was achterlijk bezig en verklaarde me voor gek toen ik het over een schimmelinfectie had. Mijn collega had dit ook gehad. Maar nee, dat kon niet want dat kwam alleen voor in afrika. Dat ik kaler wordt, zware roos en rode plekken heb is misschien doordat ik teveel testosteron zou hebben zoals indonesische vrouwen dat vaak hebben. Duh? :evil: Ik zag even de link niet..
Schilfermijt (cheyletiella) dus.. zodra de katten er vanaf zijn kom ik er ook vanaf. Ik heb gisteren gewoon de DA gebeld en gezegd dat ik er 200% zeker van ben dat de katten dit hebben en ik ook. Graag Stronghold pipetten bestellen want dit is het enige dat helpt.
Dat hebben ze gedaan op mijn risico. Maandagavond heb ik de pipetten en ik begin gelijk. Alle katten een pipet, twee weken later nog eens en dan een maand later weer en de maand erop. De assistente van de DA zegt dat ze me geloofd dat het zo is want ik heb bijna altijd gelijk als ik iets constateer.
|
|
|