Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
krabpalen
06-06-2013, 22:03:17,
RE: krabpalen
Hij is gaaf idd maar zou t er nooit aan uitgeven
In liefdevolle herinnering: Silver, Jara, Kelly, Sjors en Bobby
Antwoord
06-06-2013, 22:12:47,
Nee ik ook niet...omdat ik de garantie niet heb/krijg dat ik er ook echt een x-aantal jaar mee kan doen Wink
"Happiness is not a destination. It is a way of life."
Antwoord
06-06-2013, 23:12:50,
Deze palen hoef je niet vast te zetten. Die staan als een huis en zijn loeizwaar. . Wink
Ik schijn nogal lomper volk dan jullie te hebben. Zo'n paal van 75 euro met 9 cm palen hebben ze hier in een half jaar volledig aan stront. Als het dat al red...

Dit zijn hoge kwaliteitspalen, al is dit minder (en minder duur), dan wat ik nu heb staan. Heb nu palen uit de Karlie Gold Line staan a 450 euro per stuk. En elke euro waard.
Nu wel weer 12,5 cm dikke palen, dikke en zware bodemplaat, maar dit pluche is volgens mij wel van mindere kwaliteit dan ik nu heb. Het sisal zal ook wel minder zijn. Na 5 jaar laat het op de Karlie nog niet los. Knap hoor.
Helaas even geen budget om dezelfde paal weer te kopen. Ze hebben bij Dierenvilla hetzelfde model wel die we nu ook hebben, maar dan in een lelijk kleurtje en anderr pluche en een stuk voordeliger dan de Karlie. Die komt er ook in december voor boven.

Deze komt nu eerst beneden en die van beneden mag boven nog even afgeslacht worden. Die van boven is klaar voor de vuilstort. Wink

Ik weet dat mijn mormels dit soort palen nodig hebben en ook erg fijn vinden. Die meubels worden volledig misbruikt: ze spelen erin, zitten elkaar erin achterna, krabben zich scheel en kunnen er met z'n allen braaf in liggen maffen.
Maar drie van die grote zware katten die 'pak me dan' spelen in een krabpaal, dan moet het wat kunnen hebben. Big Grin
"Een gevecht is niet voorbij voordat je het gewonnen hebt, Fitz. Dat is alles wat je hoeft te onthouden. Het maakt niet uit wat de andere man denkt."
Robin Hobb, De boeken van de Zieners
Antwoord
06-06-2013, 23:34:42,
Dien, hij is wel groot, maar pfffffffff kapitaal, hoe lang doe je daarmee?
Ik heb al 16 jaar dezelfde en een kleintje heb ik een paar jaar geleden weggedaan, op, maar iemand anders vond het nog mooi genoeg? hij was weggehaald/meegenomen Smile
...if you don't see me ... 
Antwoord
07-06-2013, 19:34:03,
Ik durf niet te zeggen hoe lang deze mee zal gaan.
De Karlie die ik nu beneden heb staan, doet nu 5 jaar z'n best.
Die boven iets korter.

Maar zoals ik al zei, mijn snoezzies gebruiken de meubels niet om eens een keer wat te krabbelen en dan e gaan slapen. Die dingen worden op dagelijkse basis afgerost. Big Grin
Als ze met z'n drietjes door die paal razen verbaasd het me iedere keer weer dat het ding nog staat. Tongue Maar ze hebben zoveel plezier van een goed meubel. En voor iedereen een slaapplaatsje als ze uit geraast zijn.Big Grin
"Een gevecht is niet voorbij voordat je het gewonnen hebt, Fitz. Dat is alles wat je hoeft te onthouden. Het maakt niet uit wat de andere man denkt."
Antwoord
07-06-2013, 23:41:51,
Dat is heel veel waard, absoluut, mijn boeffie doet niets met meubels, gebruikt de paal die nu al een paar jaar buiten onder het balkon staat, daar ligt hij op in de middag/avondzon en als 't regent natuurlijk, prima plekje!!
Ook een goeie koop geweest, weet niet meer hoeveel, was in guldens, hahaha zó oud is 'ie... nog ouder, is mee verhuisd 16 jaar geleden! Tongue dat is nog eens kwaliteit. hihihi hahaha!
Antwoord
08-06-2013, 01:19:38,
Haha, ja als ze er allleen in hobbelen en gaan slapen hebben ze het eeuwige leven. Wink
Maar ik vind het prima zo hoor. Dit is waarvoor ik die dingen aanschaf. Ik geniet er ook van als ze hun eigen tarzan interpertatie opvoeren. Wink

En waar ik overigens ook rekening mee moet houden: ze moeten ook in de slaapplaatsen passen. Wink
Dit soort meubels hebben grotere mandjes, zetels en holletjes.
Het is volslagen nutteloos iets leuks en voordeligs neer te zetten als alleen Lady erin past en Tom met een beetje mazzel.
Hier een kiekje van Bail op de kleine voordeelpaal achterin de woonkamer. Deze is dus niet voor grote katten bedoeld. In theorie past Bail er best op natuurlijk, maar zie je hem hier uitgestrekt dutten of stoeien met Gil die ruim een kop boven hem uitkomt? Komisch plaatje: ik wist dat hij zich nog zo kon opvouwen. Big Grin

Antwoord
08-06-2013, 01:23:33,
En nu Gilroy!!!

Antwoord
08-06-2013, 07:55:52,
Gezellig knus joh :p
"Happiness is not a destination. It is a way of life."
Antwoord
08-06-2013, 08:17:36,
Wat heeft Bail toch een lekker bekkie! Smile
Antwoord
08-06-2013, 09:17:20,
Nee, Kink gebruikt 'm ook als krabpaal, maar dat heb ik Moos nooit zien doen, dus.... daarvoor Karel altijd buiten, Murphy Brown nee en Scooter was een ouwetje, die gebruikt hem in 't vorige huis wel.
Antwoord
08-06-2013, 15:24:50,
Ja he Rien! Ik blijf ook smoor op die toet. Wink Vooral als hij lekker gekroeld wil worden en me vol liefde aankijkt. Haal maar een dweil. Big Grin

Knus is het zeker Natas. Big Grin
Antwoord
08-06-2013, 19:41:29,
Gil is anders ook niet te versmaden ♥
In liefdevolle herinnering: Silver, Jara, Kelly, Sjors en Bobby
Antwoord
08-06-2013, 20:04:36,
Hihi, jaaa, die is ook om op te vreten Big Grin
Antwoord
08-06-2013, 22:09:09,
Dat worden dure grappen dame! [de poessies opvreten!] Big Grin
Antwoord
13-06-2013, 01:21:40,
Ik knabbel gewoon wat aan de pootjes Big Grin

De poezzies krijgen elk jaar een spaarpotje van 'opa en oma' voor hun gezamenlijke verjaardagen, bij gebrek aan kleinkinderen bij ons gezinnetje. Heel lief! En dan ook echt voor de poezzies, afspraak ook dat we er iets leuks of nuttigs voor hun voor doen.
Dit jaar hebben ze echt heel lief goed gespaard en hebben ze een mooie bijdrage voor de nieuwe krabpaal gedaan. Denk dat we 'em nu snel gaan bestellen. Zo fijn!! Smile
Antwoord
13-06-2013, 07:21:49,
Wat lief van ze Dien, dat scheelt een jas! Smile
Antwoord
13-06-2013, 14:10:05,
Ja he?!
Vorig jaar flinke bijdrage voor de da rekeningen, maar dit jaar dus lekker bij de krabpaal. Is altijd wel fijn dat je iets leuks of extra's kunt doen Smile
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)