Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fout bij aanmelden > bericht voor nieuwe leden
17-12-2010, 17:48:15,
Fout bij aanmelden > bericht voor nieuwe leden
Ik heb een mailtje ontvangen van een nieuw lid. Er blijkt iets akelig mis te gaan met de registratie, waardoor het account wel aangemaakt, maar niet geactiveerd wordt. Confusedhock: :roll: :oops:

We zijn het probleem aan het verhelpen. Hopelijk is dat met een paar minuutjes gebeurd. Mocht je echter na registratie toch niet kunnen inloggen, dan horen wij dat graag! Stuur even een mailtje naar nadine@kattekrabbels.nl.
Antwoord
12-04-2012, 08:23:55,
RE: Fout bij aanmelden > bericht voor nieuwe leden
en weer een nieuw lid die het niet lukt zich te registreren.
moet nog horen wat er precies fout ging.
Antwoord
12-04-2012, 19:19:57,
Account ziet er prima uit, maar wacht op activatie. Als het goed is heeft de aanmelder een mailtje ontvangen met een link erin. Daar moet op geklikt worden om de activatie af te ronden. Dat is alles. Smile
"Een gevecht is niet voorbij voordat je het gewonnen hebt, Fitz. Dat is alles wat je hoeft te onthouden. Het maakt niet uit wat de andere man denkt."
Robin Hobb, De boeken van de Zieners
Antwoord
12-04-2012, 19:39:22,
ah, dus ze was ongeduldig Smile
ik snapte ook niet precies wat het probleem was.
bedankt dien!
Antwoord
12-04-2012, 19:58:31,
Tuurlijk Wink
Laat me even horen of die mail binnen is. Zou op zich niet lang moeten duren, maar soms laat een mailtje even op zich wachten Smile
"Een gevecht is niet voorbij voordat je het gewonnen hebt, Fitz. Dat is alles wat je hoeft te onthouden. Het maakt niet uit wat de andere man denkt."
Robin Hobb, De boeken van de Zieners
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)